#1 Skrevet Mai 8, 2011 (endret) A4en min har stått uten batteri i noen uker nå, ladet opp et gammelt batteri og monterte det i sted. Alt funker tilsynelatende - lys, radio, varmevifte, displayet - men motoren starter ikke! Startmotoren går ikke i det hele tatt. Høres ut som releet går når jeg vrir om tenningen. Har sjekket alle sikringene, ingen har gått. Kan bilen ikke ha tålt å bli direkte spenningssatt etter en stund? Kan jeg måle noe under dashboardet for å finne feilen? Starteren har aldri hatt noe problem tidligere. Startsperren vet jeg er dårlig på disse bilene, men dette ser ikke ut til å være relatert, startsperrelyset forsvinner etter noen sekunder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2011 Ja hører du det klikker i starteren på en måte når du vrir om ? sjekket spenningen på batteriet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2011 Ingen klikk, kun et klikk i releet under dashboardet. Starteren hører jegingenting ifra. Batteriet er på 11.98v.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2011 Jeg tipper det er for lite strøm i det batteriet du har satt i om det klikker i releet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2011 Helt riktig! Merket at batteriet hadde gått ned til 9.8v etter en liten stund, så gav den litt støt fra min fars peugeot, og da våknet den til live! Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...