#1 Skrevet Mai 8, 2011 Hei Temperaturen ute stiger og folk løper rundt i t-shorte og shorts. Men jeg holder på å dauer!! Min VW Passat stasjonsvogn fra 99 liker tydligvis ikke at sommeren kommer tidlig. Følgende har skjedd: - CD spiller slår seg av og på etter eget ønske. Nå er det mest av - El. vinduer reagerer ikke - Sentrallåsen virker ikke, hverkan fra fører dør eller fra pas.dør - Jeg får heller ikke opp bakdørene manuelt ved å åpne dem fra innsiden. Så her sitter jeg å svetter som en gris i drivhus når jeg er ute å kjører, vettskremt for hva det neste bilen kan finne på! hva kan være feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2011 Sikkert noen sikringer som har gått. Mulig at du har noen ledninger som kan ha både brudd og kortslutninger i dørene. Kjør en diagnose på bilen. Vanskelig å finne noen feil uten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2011 Takk, skal sjekke sikringer når jeg kommer hjem i dag. Men jeg har også hørt om at en del ledninger eller en kontrollboks(?) sitter i dørken/under førersetet? Kan det være denne også, eller er det mest sannsynlig at det sitter i dørene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2011 VELDIG vanlig med ledningsbrudd i overføringen mellom dør og chassie på disse. Jeg ville begynt med og sjekke over alle 4 dørene først. Tipper du finner noe der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2011 Ja, tror det blir verkstedjobb ut av dette. På vei hjem fra jobb i kveld funket plutselig sentrallåsen igjen OG vinduene. Men cd spilleren er død 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 9, 2011 Er det original spiller du har? Om du har kortslutning til høytalerene i dørene, kan det kanskje ta sikringen i spilleren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 9, 2011 Hei Nei er en uorginal spiller. Den har vært litt av og på etter været egentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 12, 2011 Hadde litt av samma problemet på sambo sin bil. Sentral låsen streika, der var det ledning i dørken som hadde irret i stykker. i dag streika vinduene så får vel se om det er mer moro under der som er irra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 12, 2011 Hjalp ingen ting med vag com på denne bilen, ikke kontakt med modulen. ikke så rart siden + ledningen var irret av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...