Hvor mange lambdaer på RS4?

Anbefalte innlegg

Har altid trodd at det sko være 4 lambdaer på rs4`n en før og en etter cat på hver syl bank.Var under bilen og sjekka,der så eg berre 2 stk før cat:confused:Eller står det 2 stk lenger oppe der med turboene?. .Minnes og ha lest et stykke på nettet om at det kun er 2 stk på dei bilen som ble produsert i 2000,stemmer dette?.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

går jeg inn på chasinr på min 2001 rs4 så kommer det opp bare 2 stk før katt men på delenr så står det fremre og bakre lambda. har altid hørt at det er 4stk men begynner og lure nå:-) dette gjorde deg sikkert mere forrvirra som jeg blei:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja en smule hehe:) Kor får du sjekket opp med chassi nr da?

går jeg inn på chasinr på min 2001 rs4 så kommer det opp bare 2 stk før katt men på delenr så står det fremre og bakre lambda. har altid hørt at det er 4stk men begynner og lure nå:-) dette gjorde deg sikkert mere forrvirra som jeg blei:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet dele nr til de fremste lamdaene?, tror eg har fått feil.Bestilte 2 stk av fremste lambdaene, synes kabelen var så lang (1.7m).Har eg fått de bakerste her kanskje? (dele nr 0258010073).på http://www.justlambda.co.uk, sto det at det var den fremste lambdaen.Har det noe og si om eg har satt de på feil plass?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge etka er det fire. De to forran kat har begge nr.: b 078 906 265 M

Utennavnhjjh.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vell 4 vil jeg tro. En foran hver cat og en bak hver cat.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har funnet ut at det er fire stykker ja:)Berre lurte på om det var forskjell på de framme og bak sånn funksjons messigt.Ser de har samme dele nr, så da går det vel fint håper eg:).Det nr eg har på mine er vist et erstatnings nr til b 078 906 265 M i følge bosch. Takker for svar:)

I følge etka er det fire. De to forran kat har begge nr.: b 078 906 265 M

Utennavnhjjh.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har ikke samme nr, forran har M på slutten, mens de bak har N og P. men forskjeller er vell bare lengden på ledningen, og kansje kontakten. Verdiene blir vell de samme tenker jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.