#1 Skrevet Mai 8, 2011 Har altid trodd at det sko være 4 lambdaer på rs4`n en før og en etter cat på hver syl bank.Var under bilen og sjekka,der så eg berre 2 stk før cat:confused:Eller står det 2 stk lenger oppe der med turboene?. .Minnes og ha lest et stykke på nettet om at det kun er 2 stk på dei bilen som ble produsert i 2000,stemmer dette?. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2011 går jeg inn på chasinr på min 2001 rs4 så kommer det opp bare 2 stk før katt men på delenr så står det fremre og bakre lambda. har altid hørt at det er 4stk men begynner og lure nå:-) dette gjorde deg sikkert mere forrvirra som jeg blei:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2011 Ja en smule hehe:) Kor får du sjekket opp med chassi nr da? går jeg inn på chasinr på min 2001 rs4 så kommer det opp bare 2 stk før katt men på delenr så står det fremre og bakre lambda. har altid hørt at det er 4stk men begynner og lure nå:-) dette gjorde deg sikkert mere forrvirra som jeg blei:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 28, 2011 (endret) Noen som vet dele nr til de fremste lamdaene?, tror eg har fått feil.Bestilte 2 stk av fremste lambdaene, synes kabelen var så lang (1.7m).Har eg fått de bakerste her kanskje? (dele nr 0258010073).på http://www.justlambda.co.uk, sto det at det var den fremste lambdaen.Har det noe og si om eg har satt de på feil plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 28, 2011 I følge etka er det fire. De to forran kat har begge nr.: b 078 906 265 M 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 28, 2011 Er vell 4 vil jeg tro. En foran hver cat og en bak hver cat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 28, 2011 Har funnet ut at det er fire stykker ja:)Berre lurte på om det var forskjell på de framme og bak sånn funksjons messigt.Ser de har samme dele nr, så da går det vel fint håper eg:).Det nr eg har på mine er vist et erstatnings nr til b 078 906 265 M i følge bosch. Takker for svar:) I følge etka er det fire. De to forran kat har begge nr.: b 078 906 265 M 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 28, 2011 De har ikke samme nr, forran har M på slutten, mens de bak har N og P. men forskjeller er vell bare lengden på ledningen, og kansje kontakten. Verdiene blir vell de samme tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...