Anbefalte innlegg

Hei

Har en audi 1.8t 97 mod som går ujevnt.

Problemet oppsto idag, bilen begynte plutselig bare å hoppe mellom 1300-2000rpm. Uansett om jeg hadde den igir eller bare sto på tomgang. Prøvde å gi litt gass å da gikk den helt rent men så fort jeg holdte clutchen inne så begynte den å hoppe slik på turtallet.

Bilen virket helt fin igår kveld, noen som vet hva dette kan være?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan være så mangt, Hadde samme på min gamle a4. Da var det den ene coiln som var gåen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei :)

Hadde samme problem på min golf, som riktig nok hva en 1600 maskin, men når jeg pratet med en bilmekaniker hos møller fikk

jeg inntrykk av at det hva flere motorer som hadde dette problemet innenfor VW/Audi.

Det jeg gjorde hva og gjøre reint rundt spjellet i innsugsventilen, altså der slangen fra luftfilter går inn på den ventilen som speedwiren er på tok jeg vekk, gjorde reint rundt spjellet og det hva tipp topp etterpå!

Hva mye sot rundt spjellet, skal vist være ei viss åpning rundt det, og vist ikke det er det så begynner bilen å ska regulere turtallet men så klarer den ikke finne ut av det da på en måte...

Eneste forslaget jeg har :)

Mvh

Pål Erik Pedersen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde omtrent samme problemet og fikk fikset det i dag.

Synderne til meg var LMM, Coil og vanntempsensor.

Prøv å få tatt diagnose med VAG-COM :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.