#1 Skrevet Mai 8, 2011 (endret) Legg inn bilder her... Her er noen fra min sønns kamera.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2011 ...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2011 ....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2011 .......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2011 .......................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 8, 2011 ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 8, 2011 ----- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 8, 2011 -------- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 8, 2011 (endret) Slettet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 8, 2011 Postet alle bildene jeg tok idag i et album på facebook. Tilgjengelig for alle med facebook konto. Treff i Halden 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 8, 2011 Postet alle bildene jeg tok idag i et album på facebook.Tilgjengelig for alle med facebook konto. Treff i Halden 2011 Du var den eneste som har tatt bilde av poloen min du Takk for det =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 8, 2011 Postet alle bildene jeg tok idag i et album på facebook.Tilgjengelig for alle med facebook konto. Treff i Halden 2011 Mye gromt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 8, 2011 Du var den eneste som har tatt bilde av poloen min du Takk for det =) Glemt å senke eller Alex ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 8, 2011 Glemt å senke eller Alex ?? ja....... (flau he he) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 9, 2011 Her er de jeg tok. Peoples Choice VW Peoples Choice Audi Litt film fra treffet og turen til blir postet når de er overført og lastet opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 9, 2011 Her er de jeg tok. . Næmmen ser man det. Murmeldyret har kommet ut av gropa si. Måtte svi noe jævlig i øya å se så sterkt lys, siden bilen har vært innestengt og ikke har sett lys siden i fjord ?? : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 9, 2011 Denne fikk jo premie på Valdrestreffet, så må vel ha fått litt lys på seg siden det vel? Men fra det ene til det andre. Her er litt fra turen nedover. Satte på kameraet litt tidlig på vekta på Ås så litt mye natur før kolonna kommer (glemte å redigere bort ) Ps. Dette kan lastes ned fra Vimeo hvis man selv er "bruker/registrert" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 9, 2011 Og her i fra Treffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 9, 2011 Takk for at du filmer og til og med legger ut filmene til nedlasting Heine! Håper det er greit om jeg prøver meg med litt redigering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 9, 2011 (endret) helt i orden. Er ikke så god på det selv. Bruker kun Nero Vision og der er det ikke mange muligheter ang. redigering. Kommer til å legge ut "råfilmene" på vår egen server når dette er oppe og går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 9, 2011 Flotte bilder Heine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 9, 2011 Da legger jeg ut det siste jeg har i fra Halden. Dette har Jeanette filmet med sitt kamera. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 9, 2011 hahahaha, måtte le litt nå etter å ha sett den første video´n, der vi svinger inn på "Vekta". Og kan vel si det slik at vi rakk akk og nå igjen dere i det dere svingte inn på plassen, og jaggu rakk vi akk å komme med på filmen også, hehehe Utrolig moro og se sin egen og andres biler på film og ikke bare på bilder. Kult Heine ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 10, 2011 (endret) Har prøvd og sprite opp klippene til Heine litt, noen effekter ble ikke helt som tenkt etter jeg rendret den, så får se om jeg orker og fikse det. ps. det er noen år siden jeg redigerte noe sist Edit: bør ses med lyd (selvom du ikke liker musikken) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 10, 2011 (endret) Tøft Hvilket redigeringsprogram brukte du? Har akkurat kjøpt meg ny pc jeg og så klarte en registerfil å skjære seg som har med vegas pro 10 å gjøre så jeg får ikke åpna vegas lengre selv ved sletting av registre og reinstallering : ( Forresten den låta der er skikkelig kul ^^ og hvis du også syns den låta er fet så bør du se denne video'n i sammenheng med den låta. Feteste reklameklipp jeg har sett på youtube før. BTW ikkeno i videoen er fake, de er så rå som de ser ut i virkeligheten ?version=3&vq=hd720" frameborder="0" allowfullscreen> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...