#26 Skrevet Mai 10, 2011 Tøft Hvilket redigeringsprogram brukte du? Har akkurat kjøpt meg ny pc jeg og så klarte en registerfil å skjære seg som har med vegas pro 10 å gjøre så jeg får ikke åpna vegas lengre selv ved sletting av registre og reinstallering : ( Forresten den låta der er skikkelig kul ^^ og hvis du også syns den låta er fet så bør du se denne video'n i sammenheng med den låta. Feteste reklameklipp jeg har sett på youtube før. BTW ikkeno i videoen er fake, de er så rå som de ser ut i virkeligheten Takk, Har brukt nyeste Sony Vegas. Samme låta bare annen remix 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 10, 2011 Najs, tør ikke kjøpe ny vegas på denne pc'n, tviler på at jeg får installert det før registeret er ryddet opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 10, 2011 Jeg driver å redigerer nå. Men fila som jeg recorda ut av kamera, den må jeg omkode til Avi for å få den inn i premiere pro. Så tar litt tid.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 12, 2011 Filmen min med felleskjøringen og klipp fra utstillingen er ferdig redigert. Kommer film snart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 13, 2011 Gleder meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 13, 2011 Ja, venter i spenning! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 13, 2011 Ikke Akkurat BRA filming (av meg selv) på rundturen rundt alle bilene. MEN det funker..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 13, 2011 Hvordan ble kolonne filmingen? Noe bra, eller bare søppel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 13, 2011 Hvordan ble kolonne filmingen? Noe bra, eller bare søppel Bra nok, sier vi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 13, 2011 jaja, last opp og gi oss link ^^! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 13, 2011 Driver å konverterer og drit! Er ikke så ofte jeg redigerer film, så har sliti med program som kræsjer pga en mp4 konvertering osv.. Men ser ut til å løse seg nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 13, 2011 "løse seg nå..." hmmm comoooon, vi vil se, vi vil se, vi vil se hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 13, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 13, 2011 WOW! Litt steadycam så er vi der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 14, 2011 Hehe, dette er det mest dokumenterte treffet jeg har vært på Alle filma eller tok bilder omtrent jo Håper det er sånn på hovedtreffet også ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 14, 2011 Veldig bra film Mr.G! Hva heter de to siste sangene? Som en av kamerabilene så kan jeg gi et lite tips til alle som blir filmet i kollonner osv. Det er ikke om å gjøre å kjøre fort forbi de som filmer. Blir mye bedre hvis man fokuserer på en bil i 5-10sek før den kjører vekk og neste bil kommer fram. Neste gang får noen andre være kamerabil da jeg vil bli filmet mere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 14, 2011 Var ikke så lett å filme, så kan vel si det slik at jeg har prøvd og det var ikke noe for meg. Mye bedre å ta bilder a gitt Både Grovan Og Aardal gasset på som værst for å sørge for at enkelte skulle være i søkeren på kameraet! Utrolig slitsomt å måtte kappkjøre med bilene man skal filme, så får håpe folk tar det litt mere med ro neste gang noen skal filme en slik kolonne!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 14, 2011 WOW! Litt steadycam så er vi der. Takk Jeg har ingen teknikk på hvordan man filmer stødig Hehe, dette er det mest dokumenterte treffet jeg har vært på Alle filma eller tok bilder omtrent jo Håper det er sånn på hovedtreffet også ^^ Hehe, Klubben har jo ett skikkelig bra videokamera så da kan man jo like gjerne bruke det. Veldig bra film Mr.G! Hva heter de to siste sangene? Som en av kamerabilene så kan jeg gi et lite tips til alle som blir filmet i kollonner osv. Det er ikke om å gjøre å kjøre fort forbi de som filmer. Blir mye bedre hvis man fokuserer på en bil i 5-10sek før den kjører vekk og neste bil kommer fram. Neste gang får noen andre være kamerabil da jeg vil bli filmet mere:) Dubba Jonny - All In Freestylers - Cracks ft. Belle Humble (Flux Pavilion Remix) Flux Pavilion - I Can't Stop Helt klart! Synd det ikke var mer opptak av bilen din. Var ikke så lett å filme, så kan vel si det slik at jeg har prøvd og det var ikke noe for meg. Mye bedre å ta bilder a gitt Både Grovan Og Aardal gasset på som værst for å sørge for at enkelte skulle være i søkeren på kameraet! Utrolig slitsomt å måtte kappkjøre med bilene man skal filme, så får håpe folk tar det litt mere med ro neste gang noen skal filme en slik kolonne!! Ja folk kjørte ikke akkurat sakte.. Håper noen andre ønsker å prøve å filme en annen gang, evt gjøre filme jobben, ønsker ikke så veldig stort ansvar på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 15, 2011 Er ikke dette klubbkameraet forholdsvis stort og tungt? Mener å huske at du var alene i bilen og da blir vel dette kameraet i største laget mtp. å kunne utnytte finesser som zoom og fokusering. Edit: Ser nå at mye ble filmet i fra Golfen til Jon Christian Aardal og der var det to i bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 15, 2011 Er ikke dette klubbkameraet forholdsvis stort og tungt? Mener å huske at du var alene i bilen og da blir vel dette kameraet i største laget mtp. å kunne utnytte finesser som zoom og fokusering. Edit: Ser nå at mye ble filmet i fra Golfen til Jon Christian Aardal og der var det to i bilen. Henrik filmet Fra både min og Jon sin. Kjører ikke i 130kmt med en hånd på rattet og en ut passasjer vinduet med ett kamera til høy verdi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 28, 2011 da har jeg somlet meg til å laste opp noen bilder også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 28, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 28, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 28, 2011 Nice pics Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...