Anbefalte innlegg

Har en avic-x3 som jeg vurderer å selge,har hatt den et par år og har stått i volvo v70. Den er helt strøken og komplett men burde kanskje hatt oppdatert kartprogrammet i den da dette ikke har vært oppdatert siden jeg kjøpte den ny. Jeg kjøpte den på radioservice as for 14 900kr. Har kvitteringen et sted så kan finne ut nøyaktigt når jeg kjøpte den vis ønskeligt. Kjøpte også en slik usb greie til den (1400kr) som følger med.Orginal emballasjen har jeg også enda.Vet ikke hva disse koster nye idag,eller hva dem er verdt men kunne tenkt meg 8000kr for den. Er det en grei pris eller?Kom gjerne med tilbakemelding på det,da jeg ikke er helt sikker på hva disse selges for.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bumper denne....inegn som trenger en slik? 7000kr

 

Lagt til etter 5 dager 22 timer:

 

bump igjen....er det ingen som trenger en slik,eller er det for dyrt? syns prisen er grei men kom gjerne med et innspill vist noen vet hva disse selges for rundt om...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen intresserte? Har den liggendes enda. 6000kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne igjen,noen intr? Ligger her enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte min for et år siden og jeg ga 4000 med blåtann adapter, så ville tro du håper å få litt mye for den, selv om den kostet mye så har disse falt drastisk i pris

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,muligt det. Men selger den ikke for 4000,da får den heller ligge her til jeg får bruk for den igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

solgte min avic x3BT som er nye utgaven av den du har for 5000 i 2009.. Gode spillere men neppe verd det du forlanger dessverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ærlig talt, det er opp til selger hva han vil ha for den! det er dårlig gjort å ødelegge salgstråder på denne måten. tenk dere om, hva ville dere synes om at noen gjorde det mot dere!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,ja det er godt muligt det,det var ikke jeg klar over at prisene var stupt så enormt på dem. Men ivertfall vis det er snak om at jeg må ned i3-4 k for den så er altså det ikke aktuelt så da tror jeg vil avslutter denne tråden nå for da er den ikke tilsalgs. Tråden kan slettes av moderator.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå var det ikke ment fra min side å ødelegge noen tråd... Men trådstarter spurte om pris

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

 

bump igjen....er det ingen som trenger en slik,eller er det for dyrt? syns prisen er grei men kom gjerne med et innspill vist noen vet hva disse selges for rundt om...

Nå har vel ingen på noen som helst ødelagt eller trakassert tråden til selger, selger har jo selv spurt om innspill på pris...... Å det har ha jo fått, ser ikke noe galt i at jeg eller andre har nevnt hva vi har gitt for samme spiller, dette gir jo selger bare en indikasjon på hva de faktisk blir solgt for. Men skjønner jo at det er surt å se at den ikke er verdt mere, men da har vel selger valget om å droppe salget eller bite det i seg å selge til en langt lavere pris en han selv hadde håpet på.

Uansett lykke til med salget, er en utmerket spiller!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.