#1 Skrevet Mai 8, 2011 (endret) 147mph on the stock VR6 engine. TT 288 cams Stock pistons and rods (Never re-ringed) ARP rod bolts/headstuds C2 8:5:1 head spacer 02A, SQS 4 speed gear set Bogged the 1-2 so the mph is not from spinning. Also hit the rev limiter 10.0 seconds into the run. Setup is a Precision 67/65 turbo, 33 psi, E85 fuel, Siemens 840cc injectors at 5.5 bar base pressure. 2x Bosch 044 fuel pumps. Revving launchcontrol to 7,700rpm usually. The 1-2 is a big drop. Got this gear set for a good price so it's making do for now. Car went 140 and 141 mph on lower rpm/boost for his License runs this weekend. http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5289113-147mph-1-4-mile-stock-block-VR6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2011 2,3bar ladetrykk på original bunndel... Hvor lenge holder det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2011 2,3bar ladetrykk på original bunndel... Og er heller ingen K03 de kjører 2.3 bar på E85 hjelper vel på litt her. Men uansett, rå budsjett morro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 9, 2011 Og er heller ingen K03 de kjører 2.3 bar på E85 hjelper vel på litt her.Men uansett, rå budsjett morro K03 hadde nok spytta kompressorhjulet på såpass trykk Det er vel turbolag som gjør at bunndel fortsatt holder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 27, 2011 Den går da enda http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5376644-10-second-Golf-at-Waterfest-(Lugtronic-tuned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 27, 2011 Ohh yeah! Haters gonna hate 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 27, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 27, 2011 Hva skjedde på slutten av draget? Så vel strengt tatt ut som at det ble siste drag for denne motoren som original i topp og bunn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 27, 2011 Hva skjedde på slutten av draget? Så vel strengt tatt ut som at det ble siste drag for denne motoren som original i topp og bunn? Etter en hel sommer med drag race, så er det vel ikke unormalt Petter ? Poenget her er jo at det tåler MYE effekt orginalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 27, 2011 Etter en hel sommer med drag race, så er det vel ikke unormalt Petter ? Poenget her er jo at det tåler MYE effekt orginalt. Langt i fra unormalt Imponerende at det har holdt sålenge ihvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 27, 2011 Hva som skjedde vites ikke. Men sikkert morro uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 2, 2011 Took out a piston (finally) Motor was from a junkyard, its 2+ years old. It's been partially digesting it's own oil for those 2 years, and has run 10.3 seconds and 150.6 MPH. Timmy has another stock piston fired in there form MIR this weekend. Looking to drop some of those pesky tenth's off of the ET. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 20, 2011 Ser ut til at den jammen lever enda : smil : http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5436245-Tim-Mullen-MK3-Stock-Piston-Rod-10.0-150-bracket-car-lol& 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 15, 2012 Startet 2012 sesongen med 9.77 på kvartmila. Fortsatt orginal motor. http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5656251-Tim-Mullen-9.77-149mph-MK3-VR6-STOCK-Pistons-Rods-E85 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 21, 2012 Oppsettet på bilen 2012. http://www.braunstadt.com/lugtronic/node/52 Precision T4 - 71/75 hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...