#1 Skrevet Mai 8, 2011 (endret) Hei Slik blir listen: 1. Roger Myhre - Vw Scirocco 38 2. Lasse Riise - Audi RS6 28 3. Stian Johannessen - Vw Golf MK1 79 28 4. Mats Nytun - Vw Golf Mk1 26 5. Haakon Ottesen - Vw Lupo 6. Kjell Breivik - VW golf cab AKA "Ruffe" 18 7. Tord Glad Nordahl - Audi TT Politibil 15 8. Ronny Håpoldøy - Vw Polo? 14 9. Curt fauskanger - Vw Touareg 13 10. Trond Skage - Audi A3 Cab 12 11. Erik Rasmussen - Vw Golf 5 GT 11 12. Odd Erik Hostad – Audi A5 4F 10 13. Ronny Håpoldøy - Audi A4 B7 9 14. Christoffer Raa - Audi A4 B7 8 15. Petter Thorbjørnsen - Vw Golf II 8 16. Stian Holkesvik - Vw Golf 6 17. Olaf Andreas Hopen - Audi A3 5 Edit: 930 på Storcash da folkens:) Nå har jeg laget listen kun etter hvor mange stemmer hver enkelt har fått, uavhengig i hvilken avstemning de har vært i. Jeg kunne også tatt 6 ifra ene og 5 ifra andre, men blir ikke helt riktig det heller. Så jeg gjorde det slik. Hvis noen har noen meninger rundt det og tips til endringer til neste år, setter jeg pris på en PM:) De som er blandt topp 11 kan gjerne sende meg en PM med telefon nr og bekreftelse på oppmøte. Jeg må være på Lagunen før kl 10, tidligere har vi hatt oppmøte på storcash litt før 930 og kjørt samlet opp, det kan vi vel gjøre i år også? De som ikke er på plass før senest kl 12 må anse plassen sin som tapt, da må vi fylle den opp med en annen bil, ellers kan vi risikere at en annen bil klubb får plassen. Siden jeg står for organiseringen av hvem som stiller, tenkte jeg det var på sin plass med en egen tråd hvor jeg kan redigere første post. Vi har Tord sin tråd også, er litt info i den. Vårmønstringen er som kjent 02.06.2011 på Lagunen. De to siste årene har vi møtt opp en time eller to før, for så å kjørt samlet opp. Husker ikke om det er kl 10 eller 12 vårmønstringen åpner? Edit: Fikk akkurat mail fra VWACB, vi får 11 plasser!!!!!!!!!!!!!!!!!! De som jeg har fått med meg som ønsker å stille ut er: Tord Glad Nordahl - Audi TT Politibil Kjell Breivik - VW golf cab AKA "Ruffe" Ronny Håpoldøy - A4 eller Polo? Lasse Riise - Audi RS6 Stian Holkesvik - Vw Golf? Olaf Andreas Hopen - Audi A3 Curt fauskanger - Vw Touareg Roger Myhre - Vw Scirocco Christoffer Raa - Audi A4 B7 Haakon Ottesen - Vw Lupo Odd Erik Hostad - Audi A6 4F Erik Rasmussen - Vw Golf 5 GT Mats Nytun - Vw Golf Mk1 Joakim Sypriansen - S2 Petter Thorbjørnsen - Vw Golf II Trond Skage - Audi A3 Cab Stian Johannessen - Vw Golf MK1 79 Christian Bjerga - Audi S4 C4 Hvem som blir valgt ut, blir valgt i en avstemning. Jeg har ikke fått info om hvor mange plasser vi får ennå, men tror det er mellom 4-8 plasser, kanskje flere. Håper flere av de "vanlige" ifra lokallagstreffene melder sin interesse, en må ikke har noe super spesielt som koster 849000,- for å stille ut. Vi bør også få med oss biler som viser at vi er en klubb hvor alle er velkommen, uansett hva en kjører, samtidig bør jo bilen se noe lunde ut:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2011 Nesten synd at Touareg'en da blir stående å støve ned i garasjeanlegget på Flesland mens eg er på besøk hos svigers i nord-trønedelag...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2011 Stiller nyvaska og rein, ska sjå om eg ikkje får vaska bilen og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2011 Nesten synd at Touareg'en da blir stående å støve ned i garasjeanlegget på Flesland mens eg er på besøk hos svigers i nord-trønedelag...... Vi kan bytte låne bil, Curt? Min har to ferdige forskjermer, de blir byttet ila sommeren, men inntil da ser den rusten og jævlig ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 9, 2011 Ja, om du kommer på Flesland når vi reiser så kan du jo låne:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 9, 2011 Jeg kan gjerne stille ut bilen min også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 10, 2011 Stiller gjerne ut Lupoen i lag med klubben om flertallet ønsker det Men siden den ikke er topp strøken akkurat, og har mer power i bagasjerommet enn under huven, så passer den kanskje like godt under taket med alle de andre bilene med samme trekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 10, 2011 Lupoen ser fet ut den:) Setter deg opp, så ser vi hva folket sier:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 10, 2011 Stemme LUPO 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 10, 2011 Selv kommer jeg nok opp med begge bilene, om det blir på vwaudi rekka eller annen plass får folket avgjøre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 10, 2011 Vil gjerne stille ut A6en. Holder på med litt små endringer som skal være klar til vårmønstringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 10, 2011 Du er notert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 10, 2011 (endret) Jeg stiller gjerne med min mk1 sammen med klubben, vist folket tillater det. Men om jeg fortjener en plass, så lite aktiv som jeg er i klubben... er vel noe helt annet. Fremdeles litt usikker på om jeg er hjemme ifra nordsjøen den datoen, men lever fremdeles i troen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 11, 2011 Setter deg opp på listen jeg. Selv om du ikke får plass ute, er du velkommen til å stå under taket med de andre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 11, 2011 Jeg kan stille ut min også hvis det går greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 11, 2011 Hadde vært litt kjekt å stille ut, selv om det er mye å plukke på for tiden Hvis folk er for det, kan jeg gjerne stille ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 19, 2011 Kva skjer, ha me fått plassar etc.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 22, 2011 Er det noe action her, eller har alle meldt seg ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 22, 2011 Ikke fått plasser enda. De skal på befaring på Lagunen idag for å se hvor mye mindre plass de får i år. Er noe greier med bybanen. Vi får vite antallet litt ut i uken nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 22, 2011 Ikke fått plasser enda. De skal på befaring på Lagunen idag for å se hvor mye mindre plass de får i år. Er noe greier med bybanen. Vi får vite antallet litt ut i uken nå Ja e ikkje so mykje plass igjen dar no, dan dar "fantastiske" bybanen e rota te alt ondt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 22, 2011 Kanskje på tide å flytte heile arrangementet til ny lokalitet etterhvert?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 22, 2011 Jeg stiller gjerne ut a3 cab en min hvis det er ønskeligt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 22, 2011 Ikke fått plasser enda. De skal på befaring på Lagunen idag for å se hvor mye mindre plass de får i år. Er noe greier med bybanen. Vi får vite antallet litt ut i uken nå Avstemmingen kan jo begynne uansett. Bare å gi plasser til de med flest stemmer så langt det rekker. Jo før vi kommer igang med den jo flere stemmer, det vil danne et klarere bilde på hvem det blir. Voten bør være åpen for alle medlemmer siden vi representerer hele vacn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 22, 2011 Det kan den, får lage den til imorgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 22, 2011 Kunne det vært en ide om de som ønsker å stille ut bilen sin slenger opp et bilde i denne tråden? Slik at alle vet hvilke biler det er snakk om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...