#26 Skrevet Mai 22, 2011 Kunne det vært en ide om de som ønsker å stille ut bilen sin slenger opp et bilde i denne tråden? Slik at alle vet hvilke biler det er snakk om? Gi gass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 22, 2011 Kunne det vært en ide om de som ønsker å stille ut bilen sin slenger opp et bilde i denne tråden? Slik at alle vet hvilke biler det er snakk om? Får starta eg då Her er mitt bidrag : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 22, 2011 Er eg på land den dagen så kjører eg uansett oppom der med RS4 så kan alltids sette den inn på plassen og;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 23, 2011 Kunne det vært en ide om de som ønsker å stille ut bilen sin slenger opp et bilde i denne tråden? Slik at alle vet hvilke biler det er snakk om? Mitt bidrag er en helt orginal Golf GT TSI : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 23, 2011 her er da min kjære bil ;-) A6 2,7 med RS6 kaross, understell, bremser og interiør. RS4 motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 23, 2011 Min Polo (som nå er til salgs) Audien: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 23, 2011 skal ha en tier hver gang du poster det ene bilde der Ronny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 23, 2011 skal ha en tier hver gang du poster det ene bilde der Ronny Er fremdeles ett godt minne å se deg ligge paddeflat på asfalten for å knipse bilde av Poloen:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 23, 2011 (endret) Jeg har tenkt meg oppover om været e ok, så tar gjerne en plass på utstilling om det er mulig Et par bilder tatt etter vårmønstringen 2010: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 24, 2011 Nå er vi 17 stk som vil stille ut. Maximum antall alternativ i hver undersøkelse er 10. Så da tenkte jeg å lage to avstemninger, og de med flest antall stemmer får plass:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 24, 2011 Bilder av bilen min kan sees på http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=112735&highlight=s2+bergen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 24, 2011 Bilder av bilen min kan sees på http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=112735&highlight=s2+bergen Usikker på om eg gidder å bla gjennom hele tråden din for å få inntrykk av den:-) Hadde vel vært greiest om du la ett bilde her?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 24, 2011 Her er min, blir gjerne litt forandringer i forhold til dette : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 25, 2011 (endret) Mitt bidrag: PS!!! skjermen er fjerna. heldigvis! så det ser bedre ut nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 25, 2011 Forslag! Hva med at folk trykker "takk" på svaret der bilder er? går vel an å gjøre en avsteming på den måten kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 25, 2011 Forslag! Hva med at folk trykker "takk" på svaret der bilder er? går vel an å gjøre en avsteming på den måten kanskje? Er ikke alle bilene det er bilder av, og blir fort vanskelig og holde rede på. En avstemning stenger på et gitt tidspunkt, uten at tråden blir stengt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 25, 2011 Min A3: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 25, 2011 Skulle jo fått opp en banner eller noe da, noe som tydelig viser hvilken klubb vi er ifra. Viltig med litt markedsføring! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 25, 2011 Skulle jo fått opp en banner eller noe da, noe som tydelig viser hvilken klubb vi er ifra.Viltig med litt markedsføring! Burde absolutt vært en VACNbanner, det er vel noe lokallaget burde investert i. Men burde ikke bildene av bilene vært i avstemmingstrådene forresten? Så slipper de som skal stemme å klikke inn her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 25, 2011 har ikke vi banner då, mener det var noen som snakket om det ifjor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 25, 2011 Joda, men det forsvant når Thomas flyttet. Vi har fått 11 plasser, på samme plassen som ifjord, vi skal stå ved siden av Consul/Granada klubben:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 25, 2011 Dæven... Overraskende bra mtp at det faktisk e mindre plass der enn normalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 25, 2011 Ja, det var det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 26, 2011 Men kortid vert da avstemming? e jo kun 1 veka igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 26, 2011 Men kortid vert da avstemming? e jo kun 1 veka igjen Ligger to egne avstemninger her under Bergen lokallag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...