#51 Skrevet Mai 26, 2011 Men kortid vert da avstemming? e jo kun 1 veka igjen Den begynte jo igår :) sjekk forumet under lokallag/bergen hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mai 26, 2011 Den begynte jo igår :) sjekk forumet under lokallag/bergen hehe Takk takk Roger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mai 26, 2011 (endret) Her er min. Tonede ruter helt frem, sort optikk på hele bilen er under arbeid. Muligens jeg rekker nye felger og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mai 26, 2011 Noen av min bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mai 26, 2011 Dersom det trengs en C4 i rekken, så kan jeg ta med min jeg hvis det regner, for da ser ikke lakken så fæl ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mai 26, 2011 Et par bilder av min: Jobber på spreng med å få dette ferdig til vårmønstringen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mai 26, 2011 Et par bilder av min: Jobber på spreng med å få dette ferdig til vårmønstringen: Rått: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mai 26, 2011 (endret) Noen crappy bilder av min.... Nye mod kommer på i helgen håper eg......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mai 26, 2011 Noen crappy bilder av min.... Nye mod kommer på i helgen håper eg......... La inn bilde av bilen din under avstemmingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mai 28, 2011 Ole-Jørgen, er det ikke mulig å søke klubben sentralt om støtte til nytt banner? Det blir for kort frem mot årets mønstring, men så har vi til neste år? Og hovedtreffene etc? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juni 1, 2011 Første post oppdatert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juni 1, 2011 Ska me prøva å organisera bilane litt og ? Tenker på merke, modell etc.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juni 1, 2011 Info: http://blog.mkib.com/ Og oversiktskart: http://blog.mkib.com/wp-content/uploads/2011/05/Kart-20112.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Juni 1, 2011 Ole Jørgen ser ut til at du har glemt mr Ottesen med sine 22 stemmer? Eller er det noe jeg har blingset på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juni 1, 2011 Ole Jørgen ser ut til at du har glemt mr Ottesen med sine 22 stemmer? Eller er det noe jeg har blingset på? Ja LUPOen må vera med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juni 1, 2011 Trur ikkje eg klara å vera dar før 11:00 håper da går bra. PS tar med litt kle te dei som har handla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juni 1, 2011 Ole Jørgen ser ut til at du har glemt mr Ottesen med sine 22 stemmer? Eller er det noe jeg har blingset på? Er jaggu fanen bra noen følger med, satt med hode under pulten i morges å lagde denne listen:) Det passet bra, Sypriansen med S2'en har meldt pass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juni 1, 2011 Trur ikkje eg klara å vera dar før 11:00 håper da går bra. PS tar med litt kle te dei som har handla Konge ! Regner med at du blir å finne ved klubben sine plasser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juni 1, 2011 Er jaggu fanen bra noen følger med, satt med hode under pulten i morges å lagde denne listen:)Det passet bra, Sypriansen med S2'en har meldt pass. Har vel lite å si uansett , Consul/Granadaklubben kommer vel ikke frem i år heller, da har jo vi 4 plasser til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Juni 1, 2011 Om været blir som forespeilet, tror eg det blir en ledig plass til......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Juni 1, 2011 Om været blir som forespeilet, tror eg det blir en ledig plass til......... tåler ikke Touaregèn vann? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Juni 1, 2011 Jo, men han som har lånt deg var veldig skeptisk til å stå der oppe i drittvær...... Eg er bortreist:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Juni 1, 2011 Om folk melder pass og ekstra plasser blir ledige så "skrik" ut når dere ser meg! eg kan heller stå ute i regnværet og heller la min plass gå til noen som vil stå under tak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Juni 1, 2011 Har vel lite å si uansett , Consul/Granadaklubben kommer vel ikke frem i år heller, da har jo vi 4 plasser til Hehe, jeg vet at han som kom i fjord, ikke kommer i år da han er på reisejobb med min bror i Tyskland:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Juni 1, 2011 Ser at det er blitt skrevet på første posten at vi skal møte på StorCash. Kan være jeg burde vite hvor dette er, men det gjør jeg desverre ikke. Noen som er overnaturlig flink å forklare veien til en som har dårligere stedsans enn en blind mann? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...