Vårmønstringen 2011, vi har fått 11 plasser!

Anbefalte innlegg

her :) trykk på minus for å gå ut av "strit vju"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg snakket med en kompis pr telefon rett etter jeg skrev posten og fikk grei beskjed om at jeg burde google det. Men så ser jeg jo nå at du har skrevet hvor det er, når jeg skulle inn å rette på posten min.

Så takker for hjelpen. Burde tenkt på at det var mulig å gjøre det selv, men akk nei...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor du kjører fra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå fikk du svar mats, så PM'en din i sted:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg snakket med en kompis pr telefon rett etter jeg skrev posten og fikk grei beskjed om at jeg burde google det. Men så ser jeg jo nå at du har skrevet hvor det er, når jeg skulle inn å rette på posten min.

Så takker for hjelpen. Burde tenkt på at det var mulig å gjøre det selv, men akk nei...

hehehe

fuck.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var kjekt å treffe på noen av dere i dag :) Mye bra biler i lokallaget :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra greier idag. Det var litt frafall idag, fikk beskjed ifra de fleste, men det og bare ikke dukke opp blir for dumt.

Vi fikk fyllt opp plassene våre, og det er bra:) Selv om Granada klubben prøvde å kuppe to plasser:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste år får vi gjøre det slik at de som møter opp for kolonnekjøring fyller opp plassene, så får de som ikke er stemt frem som representanter flytte seg inn i parkeringshuset etterhvert som de andre kommer rekende:)

Takk for i dag, ja!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, neste gang får eg holde meg hjemme! Men bra dere klarte å fylle opp plassene og ikke lot noen slitne Granadaer stjele plassene..... Bare det er jo nedverdigene......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott dag til tross for noe dårlig vær! :)

Kom gjerne med bilder om noen har.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott dag til tross for noe dårlig vær! :)

Kom gjerne med bilder om noen har.

Ja va bra, men vått gitt :) gjøymte meg inne på Egon itte ein rask runde :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var oppe og kjek litt rundt i dag, masse kult, likte spesielt den lyseblå variant'en som sto ved innkjørselen :)

Til neste år så kan alle som melder seg til å stille ut oppgi mobilnummer til den som styrer for VACN, så kan de neste i rekkene komme inn om noen bestemmer seg for å dra tidlig hjem så slipper plassene å stå tomme. Var jo endel ledig når jeg kom opp i dag, men da hadde jeg allerede betalt meg inn som person :) Og jeg tenkte jo selvfølgelig ikke på at det går an å stå i garasjen: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.