#1 Skrevet Mai 9, 2011 Heisann. Har en 98mod A4 pre facelift hvor jeg har tenkt og sette inn NYE tåkelys da de gamle var av super billig ebay kvalitet. Har snakket litt med møller og de kan skaffe meg plastikkgrillene fra en USA 2000modell som da passer rett inn i fangern min, kommer på rundt 800 for de 2 grillene, pluss plastikk dekslet med selve hullet. Anyways så har jeg da hatt tåkelys med H3 pærer kobla til før, da har jeg bare lagt opp 2 ledninger med kabelsko som passa rett på selve H3 pæra. Spørsmålet er om hvordan koblinga på depo lyktene ser ut i bakant? Altså disse: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/96-01-AUDI-A4-B5-FOG-LIGHTS-OEM-REPLACEMENT-LAMPS-PAIR-_W0QQcmdZViewItemQQfitsZMakeQ3aAudiQ7cModelQ3aA4Q7cYearQ3a2000QQhashZitem1c1b9b1dfbQQitemZ120722234875QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories Regner med disse skal passe i de grillene møller kan skaffe, men står ingenting om hvordan pæretype eller lignende er på dem, Mente de orginale hadde noe form for stikk i bakant? Så om noen har erfaring med disse lyktene hadde det vært knall, Når jeg først skal bestille plastikken så er det greit og vite om jeg også må bestille med de stikk greiene i bakant av lykta også MVH: Daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2011 De har H7 pærer, og bilder av bakdelen kan sees i tråden min her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2011 De har H7 pærer, og bilder av bakdelen kan sees i tråden min her Hm det hjalp meg egentlig ikke så mye, greia er at jeg har en misstanke at det er en egen spesiell plugg som går inn på lykta, slik at jeg må skaffe meg en slags overgang om dette kan stemme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2011 Du kan jo bare bruke kabelskoene som du brukte rett på den gamle H3-pæra. Har du har lagt opp med relè osv, så er det jo bare å sette kabelskoene i kontakten bakpå depo lyktene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 9, 2011 Du kan jo bare bruke kabelskoene som du brukte rett på den gamle H3-pæra. Har du har lagt opp med relè osv, så er det jo bare å sette kabelskoene i kontakten bakpå depo lyktene Er ikke lagt opp noe rele, har kobla direkte inn på der det orginalt er tåkelys, bare at disse var da i orginal lykta, så har bare huka meg på der, så regner med er et rele orginalt der et sted. Men om det bare er og koble rett inn på lykta slik jeg gjorde med de andre jalla lyktene mine er jo saken grei, neste blir og finne en smart måte og montere selve lykta på, helst uten og ta av fangeren, men spørs om den må av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...