Anbefalte innlegg

Jeg ser i terminlista til Rudskogen at det er satt opp treff på Rudskogen lørdag 20. August. Litt skuffende at det bare blir en dag på Rudskogen i år, men samtidig så har vel dette kanskje med at Rudskogen vil fordele litt begrenset banetid i år på flere brukere. Vil bli morro å prøve bana etter utbygginga, hvis de blir ferdig innen fristen de har satt da. Trackday står i terminlista med treff på søndagen så det er sikkert muligheter der for de som vil ta med seg neste dag også :)

 

Jeg la merke til at det står i klubbens terminliste at treffet er planlagt, ikke bekreftet, men jeg vil anta at Rudskogens terminliste er en bekreftelse på treffets dato?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint at det er Trackday som har banen dagen etter. Da blir det i praksis langhelg, bare med mer pluralisme på bilfronten på søndagen:). Kanskje Marius Christoffersen dukker opp da, så han får litt omsetning av dekk på BMW'en;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det vel VACN camp på rudskogen i år også da? Sosialt samvære og camping hører jo sammen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det vel VACN camp på rudskogen i år også da? Sosialt samvære og camping hører jo sammen.

 

Det kan du være sikker på: ja :. Siden jeg er en så snill fyr kan det nok hende at jeg snakker med en som kjører Porsche også;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken krav har Trackday for at en kan slenge seg på kjøringa?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At man melder seg på (finner man på hjemmesida deres når tida kommer), betaler og består teknisk kontroll:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint at det er Trackday som har banen dagen etter. Da blir det i praksis langhelg, bare med mer pluralisme på bilfronten på søndagen:). Kanskje Marius Christoffersen dukker opp da, så han får litt omsetning av dekk på BMW'en;).

 

Regner med det! Blir morsomt å se om dieselpurka fra Bayern klarer å irritere noen med femmer og turbo. :)

 

Syns forøvrig at klubben har vært heldig som må "dele" banen med Trackday. Disse treffene er godt arrangert. Det pleier også å være mye fint å se på på disse dagene (om man da ikke bare bryr seg om styling, stereo og polish). :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis eg surrer meg utpå så blir det nok motpolen til Gatebil....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken krav har Trackday for at en kan slenge seg på kjøringa?

 

 

Jeg var på det første trackday treffet. Du bare møter opp, betaler cash, så sjekker han bilen i 5 sekunder og så bare tut og kjør :)

 

Trackday har booket rudskogen 4 ganger i sommer/høst så man har mulighet til å kjøre en del med dem. Koster 1000 pr gang da.

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.