#1 Skrevet Mai 9, 2011 Som topic, er det like stag på alle A4/B5? Tenker da på bærearm indre/ytre, endeledd osv.. Skjønner selv at det kanskje er forskjell på Quattro-modellene, men er det de samme greiene i forstillingen på FWD 1,6/1,8/Turbo/Turbo Sport? Kanskje litt dårlig formulert fra min side, men håper noen skjønner hva jeg mener, og kan gi et svar! Takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2011 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2011 Søkte litt i ETKA og fant dette for deg: 8D0 411 309 K - 26,8mm - Sedan 8D0 411 309 M - 29mm - Avant 8D0 411 309 L - 29mm For biler med sportsunderstell Er like delenummer på Quattro og FWD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2011 Takk for det:). Jeg har sportsunderstell og ja.. Det glemte jeg å nevne i posten over.. Så det er altså forskjellige stag da? Noen som vet hvor man får kjøpt "pakker" med slike stag? Gjerne ikke så altfor dyrt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2011 bilen er forresten en A4B5 1999 modell 1,8 Turbo Sport 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 10, 2011 Stabstag som Pål nevner, er forskjellig ja. Men bærerarmer, øvre, nedre, indre, ytre , stabstag endeledd foran er likt på alle A4, S4, RS4 fwd og quattro Styrestag endeledd er forskjellig på facelift 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 10, 2011 Ok, da har jeg det! Tusen takk for kjapt svar! Ps, om noen vet om noen som selger slike "pakker", skriv et svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 10, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=132358 Der tenker jeg de har det du trenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 10, 2011 Kjempegreier. Takk nok en gang;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...