#1 Skrevet Mai 9, 2011 (endret) Tok i dag ut instrumentpanelet i min a4 b5 og demonterte det. Tenkte jeg skulle ta ut skivene og pusse bort rødfargen på dem for å få hvit lys. Alt gikk fint helt til skivene skulle av, så vidt jeg klarte å forstå må nålene av? men hvordan får man løs disse? bare trekke rett opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2011 vet det er folk som har gjort dette før og folk som har bytta skiver...hva gjorde dere? eller er dere ikke her inne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2011 trekk de rett opp, gjort samme operasjon på min, bare verr obs på å få nålene der de ska verr, var noke drit å få til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 11, 2011 Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 27, 2012 (endret) kan jeg låne denne gamle tråden? så hvis mitt speedometer viser 10kmt FOR MYE, kan jeg jukse å ta av nåla å sette den på i en annen possisjon?=D=D=D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...