Takluke i glass, audi 100 typ44 ?

Anbefalte innlegg

Har litt lyst på takluke i glass på min type 44, og lurer på om det lar seg gjøre?

Ser for meg at man kan finne denne fra en annen bil som har samme passform på "hullet" i taket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har jeg aldri sett eller hørt om, og med den mikro-takluken på typ44 tror jeg du må lete lenge...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel den samme takluken som i Golf 2, og etter litt lett søking på Vortex virker det som at du må finne et ettermarkedssoltak av glass, for det er ingen biler som det passer fra som hadde det originalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser en som nevner at en kan bruke glasset fra en Golf 3 å dermed modde det i :) Hadde vært dritfett!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mk3 ones will not work, this has been covered alot. they have a curve to them. dont waste your time measuring

Passer nok ikke:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å felle inn hele taklukeopplegget fra golf 3 da? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som i å sveise inn tak fra Golf 3?

It's an aftermarket one, so it only pops up. In the past I've seen guys cut out the old mk2 roof and weld in a mk3 roof so that they can have the glass sunroof. To me it seems to me like a lot of work.

Alt er jo mulig, men det letteste er enten å drite i det, eller å få noen med det rette utstyret til å lage et soltak av glass til deg:p Mulig man finner noe sånt på Ebay også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om man først skal gjøre så mye ut av det kan man jo da ta en glassluke fra en bil med mye større soltak også istedetfor den mikro-luken som er på type 44.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.