Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noen her inne som har stro boken som kan fikse noe for meg?

 

Jeg har en 2003 a6 1.8tq og jeg ønsker en kopi av siden der det står hvilke dekk og felg dim som er lov på dette kjøretøyet.

 

Trenger dokumentasjon på at det er godkjent å kjøre med 19" som jeg gjør i dag.

 

Om noen kunne skannet inn dette og sendt dette til meg hadde jeg vært evig takknemlig! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Er det noen her inne som har stro boken som kan fikse noe for meg?

 

Jeg har en 2003 a6 1.8tq og jeg ønsker en kopi av siden der det står hvilke dekk og felg dim som er lov på dette kjøretøyet.

 

Trenger dokumentasjon på at det er godkjent å kjøre med 19" som jeg gjør i dag.

 

Om noen kunne skannet inn dette og sendt dette til meg hadde jeg vært evig takknemlig! :tilber:

 

Gå inn på Sharif's sider, så kan du se hvilke størrelser som er til din bil ved å søke på bilmodeller. Håper det hjelper litt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer opp 19" der. vil det si at det er lovlig å kjøre med disse felgene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer opp 19" der. vil det si at det er lovlig å kjøre med disse felgene?

 

Så lenge det står på lista der, stemmer nok det. Er vel ingen garanti for at lista dems er 100%riktig, men det skal jo være riktig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur også at det skal stå i bruksanvisninga på spesifiksasjoner. Så er du helt sikker. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur også at det skal stå i bruksanvisninga på spesifiksasjoner. Så er du helt sikker. :)

 

Får høre hva de sier på godkjenninga av senkesettet. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.