#1 Skrevet Mai 10, 2011 Hei Ble litt giret på en S6 her om dagen. Jeg har en A6 2.5 TDI V6 nå, så sånne vanlige A6 problemer vet jeg om, men er det noen som har noe spes å tilføye om S6 4.2 V8? Det er en manuell 6.trinns 01E kasse som står i. Hvordan er bærearmer på S6 kontra A6? Bedre? Eller samme multilink? Noe spes en må passe på på denne motoren? ANK/AQJ? Ellers? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2011 Ingen som vet noe? Er bærearmer forsterket på S6 kontra A6? Andre forskjeller evt fallgruver? Skal vel mye til før den koster like mye som 2.5TDI V6 tiptronic? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2011 Drar denne opp igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2011 Samme bærearmer ja, men akkurat disse er jo ikke noe stor kostnad i det lange løp på en slik bil da de er forholdsvis rimelige og enkle og bytte... Ellers vet du vel at disse bruker noe bensin, men regner med du ikke kjøper en slik bil for å bry deg så altfor mye om forbruket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2011 Samme bærearmer ja, men akkurat disse er jo ikke noe stor kostnad i det lange løp på en slik bil da de er forholdsvis rimelige og enkle og bytte... Ellers vet du vel at disse bruker noe bensin, men regner med du ikke kjøper en slik bil for å bry deg så altfor mye om forbruket Okei, samme armer ja. Neida, det er en smal sak å bytte det. Bilen jeg ser på har gått 150K og kun noen endeledd som har vært byttet, prøver og kartlegge hva som kanskje går til helvete..... Forbruket ja:P Er det eneste som holder meg litt igjen, er manuell da, så hjelper litt på, tipper jeg kunne fått til et forbruk på 1.4 på snill blandet kjøring:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...