Anbefalte innlegg

Hallo,jeg har nå montert rs2 bremser rund baut på 80`n min,5x130 boltsirkel og 8x18 et52 Porsche turbo cup 3 felger, med 225/40/18 dekk.

Har vært hos BT på visning,han ville ha mer dokumentasjon på felgene siden innpresse ble forandret mer en 15mm pr aksel.innpress er et37 originalt på min bil,nå er et 52. Sporvidden er da foranderet med 30,alså 15 mer enn tillatt. '

Type godkjenning hor Møller kunne ikke hjelpe meg.

hva gjør jeg?, må ha et eller annet papir på innpress i forhold til rs2 tror jeg...

 

Noen som kan hjelpe meg ??

IMG_2029.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke sikker på om sporvidden faktisk er forandret med 30. For når du har montert RS2 spindler så bygger disse lenger ut enn 80, mens felgene bygger mer innover igjen om du skjønner.

 

Sikkert noen som veit eksakte mål her, eventuelt at du tar mål selv og sammenligner med 80 v6.

 

UANSETT har jo dette karroseriet kommet med disse delene originalt fra fabrikk (bortsett fra hjula), og det bør jo i aller høyeste grad tas i betraktning fra BT vel?

 

 

PS! Har blitt skikkelig fin bilen din ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gir meg ikke før alt står innskrevet i vognkorte !! Senkesette gikk glatt igjennom hos bt,senkefjærer fra hr :-)

Senk,felger og bremser skal jeg ha i vognkort..

 

Skal også prøve meg en søknad på motorbytte:-):-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orginal innpress på RS2 er 55mm så skaff dokumentasjon på det og ta med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg vet,men hvor kan jeg få tak i den dokumentasjonen da tro.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg vet,men hvor kan jeg få tak i den dokumentasjonen da tro.?

 

Utskrift fra ETKA med stempel fra Møller burde duge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.