#1 Skrevet Mai 10, 2011 Hei. Har bygd om fronten på min S4 C4 til S6. I den forbindelse skulle jeg hatt nye frontlykter. Ringte NBS, men de lurte på om jeg skulle ha med eller uten tåkelys. Dumt spørsmål kanskje, men er det noen som ser hva slags lykt jeg skal ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2011 Hvis det er din gamle du har bilde av der, så er den med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2011 Hvis det er din gamle du har bilde av der, så er den med Det er den gamle ja. Da bestiller jeg med. Ble så usikker når han på NBS ikke visste hvordan jeg skulle se om jeg hadde med eller ikke. Takk for hjelpen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2011 Lyktene du skal ha er lik de på bildet, forskjellen er litt annen vinkel på s4 kontra s6 lykta, Blinklys også ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2011 Det er bare glasset som er forskjellig fra S4 til A6/S6, og dette kan flyttes over. Det var bare 1,9TDI og kanskje 2,0 versjonene av A6 som hadde lykt uten tåkelys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 10, 2011 Det er bare glasset som er forskjellig fra S4 til A6/S6 Det stemmer nok ikke helt. Den ytre reflektorrammen som sitter rundt ytterkanten av hovedreflektoren er også annerledes. I tillegg er det ulike kontakter på S4 og A6/S6 med tåkelys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...