#1 Skrevet Mars 17, 2005 Noen bilder av mine nye felger, trenger "litt" jobb men... Passe bred Nice Dish Merkelig skrue innfesting 7 tommere Stjerne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2005 Noen bilder av mine nye felger, trenger "litt" jobb men... Treng berre litt jobb ja Men dette blir dødsbra når dei er ferdig Kva slags stil skal du gå for? Polert eller "vanlig" eller..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2005 Rå felger å etter noen timer/dager med arbeid så er nok disse helt sjef 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 17, 2005 Kongefelger Er det alu eller magnesium? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 17, 2005 Treng berre litt jobb ja Men dette blir dødsbra når dei er ferdig Kva slags stil skal du gå for? Polert eller "vanlig" eller..? Er vel alu felger. Vet ikke helt hvilken stil det blir enda, Men blir mest sansynlig svart senter med rød Gotti skrift og rød ring rundt på emblemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 17, 2005 Omtrent slik kunne de blitt seende ut dersom de var noen tommer høyere og hatt ei eike mer Kjempetøffe felger Frode som det nok ikke er særlig mange av her til lands 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 17, 2005 Hva f... har de vært gravd ned de siste 10 åra eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 17, 2005 rå felger! hvilken bil skal de stå på? mvh arve berge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 17, 2005 Hva f... har de vært gravd ned de siste 10 åra eller? rat look på felga også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 17, 2005 Blir vel noen kosekvelder i boden nå tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 18, 2005 rå felger! hvilken bil skal de stå på? mvh arve berge Skal ha de på G40'n hvis de går over bremsene (256/20). Blir vel kun banehjul med gateslicks. Har litt problemer med å finne greie dekk til bakdekkene. Ser ut til at 225/45-13 blir det nærmeste som passer. Hadde egentlig tenkt å bruke 7/22-13 siden det ble oppgitt at de var 6 og 7,5, ikke 7 og 9-13 Mulig jeg må strekke på 215/50-13 Kumho bak. Ikke noe glad i strekk på banehjul da....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 18, 2005 HEEEFTIG!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 18, 2005 rå felger frode kan godt doneres til derby en min de der funnet ut hva slags look du vil ha på de ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 18, 2005 Svart senter med Rød gotti skrift Sølv lakkert inner ringer, polerte ytterringer hvis de ikke passer over bremsene, sølvlakkerte hvis de passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 21, 2005 Fikk prøvd på felgene i helgen. Passet fint med 15 mm spacer foran (gir ET 6), men måtte ha 15 mm bak også, pga kjøleribbene på Golf IV calipperene bak, hadde jeg hatt Golf II/III calipper eller tromler bak hadde det gått greit Felgene er nå til salgs, da ET -15 på 9-13 ble litt mye for min stakkars Polo. Felgene burde passe meget bra på Rocco, Golf og Jetta I/II med vanlig tromler eller med Golf II/III GTI calippere bak. Var meget god klaring til mine 256/20 bremser (Sen Golf II 16v /Rocco 16v str) foran med 15 mm spacer, så det kan muligens gå uten spacer på 239/20 mm oppsett fra Golf I GTI/G40/Polo..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 9, 2005 Har du disse enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 9, 2005 Ligger godt og lunt på loftet ja, åssen det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 9, 2005 Lurte siden det sto du skulle selge de. Jeg er fortsatt på jakt etter noen felger, i tilfelle de jeg har sett meg ut skulle forsvinne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...