#1 Skrevet Mai 10, 2011 Hei Er det noen fra Nord-Trøndelag lokallag som skal på Hovedtreffet på Våler i juni? Jeg skal ihvertfall dit, og tar med lokallagets partytelt som blir slått opp på campen. Håper folk stikker innom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2011 Vømmøln kan ta seg en bolle i år som i fjord. Jeg stiller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2011 må vel bare innse at Våler utgår for min del i år, da det er andre som krever min oppmerksomhet for tiden men god tur til de som drar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 11, 2011 må vel bare innse at Våler utgår for min del i år, da det er andre som krever min oppmerksomhet for tiden men god tur til de som drar. Hvem skal spille høylytt musikk til alle døynets tider da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 11, 2011 hehe, godt poeng Arild, men det må da finnes andre som har innteresse av den slags også, altså en liten "stand-in" DJ Jeg sater jo på å komme sterkt tilbake neste år Mvh Jørgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 24, 2011 Blir nok noen fra Stjørdal i allefall også. Jeg og Hans Petter skal nok ivei. Regner med det blir noen til Har også en tråd under trondheim, så kanskje vi kan få til noe felles for begge lokallag? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=214443 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 24, 2011 Hvem skal spille høylytt musikk til alle døynets tider da? Kontramelding : Det blir høylytt musikk til alle døynets tider alikkavel @ Våler 2011: rock : DET GLEDES 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 26, 2011 Har satt sammen en Spotify liste til Våler Gå inn og legg til musikk slik at jeg kan gjøre de "available offline" så slipper vi å streame på 2G . . Kanskje vi kan få litt variert musikk, ser jeg blir litt ensporet Mvh Jørgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 29, 2011 Jan G , Rune B og jeg tar vel turen i år også Drar vel ned Fredagsnatt/lørdag.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 30, 2011 Jan G , Rune B og jeg tar vel turen i år også Drar vel ned Fredagsnatt/lørdag.... Håper dere stikker innom for en prat å'n pils . . Mvh Jørgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 30, 2011 kommer vell innom en tur og titter ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 7, 2011 Legger ut noen bilder fra NT lokallag på Våler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...