Motorverksted - frese inn ventiler.

Anbefalte innlegg

Vet noen om et verksted som kan frese ventilseter for meg? Her lokalt i Vestfold?

Toppen har fått nye styringer montert og nye ventiler har jeg skaffet, men setet må jo freses siden det er slitt etter de gamle ventilene - han som monterte styringene og planslipte toppen hadde ikke så liten fres som passet eksosventilene. (33.3).

 

/ T

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at mange i området tidligere leverte topper til Mercedes (Bertel O. Steen) i Tønsberg, men vet ikke hva som gjelder i dag. Spør du f.eks autospesialisten i 'bilbyen', vet de helt sikkert!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kom på at jeg tidligere fikk anbefalt Klopp Verksted på Linnestad, og jeg var innom der idag og fikk hjelp til selvhjelp.

Han hadde en manuell setefres jeg fikk leie til en symbolsk sum ved å stå på verksted hans og gjøre det. Veldig serviceinnstilt fyr! De driver traktor og annleggsmaskin, men hjelper de med bil også har de litt tid til overs :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg ville sagt ERAN i horten... men de er solgt så der er det ikke noe liv mer.. veit at de ansatte blei flyttet til et verksted i sandefjord som NLI eier....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.