Anbefalte innlegg

er det noen som har prøvd 245-30x20 på 9x20 et 45 på passat 3c? blir det for brett?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som har prøvd 245-30x20 på 9x20 et 45 på passat 3c? blir det for brett?

 

Vil nok subbe litt bak, foran tror jeg det går akkurat klar. 235/30 hjelper akkurat de få mm som skal til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

235 blir ikkje det og litt i minste laget på 9toms felg? ser ut som det er lett og legge hjulbuen litt med valsa og på desse bilane då:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt strekt svakt på 9" felg. Kjører med 235/30 på 9,5 på min Scirocco

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

235 blir ikkje det og litt i minste laget på 9toms felg? ser ut som det er lett og legge hjulbuen litt med valsa og på desse bilane då:-)

 

Jo 235 på 9 tom blir litt strekt, på bil uten justerbart (litt glippe i skjermene) og med litt plass ville jeg valgt 245 på 9 tom.

 

Foran tror jeg som sagt dette går greit sålenge bilen er normalt senket, men både foran og bak kan man brette inn kanten/fjerne "skruen" hvis det butter der. Hvis ikke det hjelper kan man, hvis felgens geometri tillater det, dreie av felgen ned mot ET50, det butter ikke innover med orig. fjærben. ET48 er kanskje "perfekt" med 245/30 20 på 9x20.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

innover har eg ikkje noe og gå på nå. har coilovers på den. skal måle litt og se ka eg får til. må ha spacera og bumper stopp viss eg skal ha 225 som eg har nå, då må det ligge heilt i kanten for og bli fint:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt strekt svakt på 9" felg. Kjører med 235/30 på 9,5 på min Scirocco

 

då er nokk bilen pinne stiv og dekket heilt i buen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

då er nokk bilen pinne stiv og dekket heilt i buen?

 

Ikke så mye strekk da

4653900838_6debfebf25.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg trur det er meir strekk hos meg, er nok litt smale dekka mine og,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.