#1 Skrevet Mai 11, 2011 Som tittel sier,så trenger jeg å få maskinert opp noen bremsebraketter til Golfbilen. Jeg har CAD tegninger av disse,så om noen her har mulighet å ta en liten maskineringsjobb hadde det vært kjekt Skal selvfølgelig betale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2011 Haster det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2011 Ta kontakt med Borgund VGS, dei tar på seg jobba for en billige penge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 11, 2011 Haster det? Ikke noe spesielt igrunn,men hadde vært greit å fått ihop bremse system og slikt før man prøver seg på vei når den tid kommer Ta kontakt med Borgund VGS, dei tar på seg jobba for en billige penge Hvem skal jeg snakke med da? Ringer ikke akkurat i skranken og spør om slikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 11, 2011 Hvem skal jeg snakke med da? Ringer ikke akkurat i skranken og spør om slikt Disco Paal Paal (Pål) Varga drev iallefall med det den tiden jeg gikk maskinering der. Men tror kansje han har gitt seg nå.. hmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 12, 2011 Ikke noe spesielt igrunn,men hadde vært greit å fått ihop bremse system og slikt før man prøver seg på vei når den tid kommer Hvem skal jeg snakke med da? Ringer ikke akkurat i skranken og spør om slikt Johannes Valland, hils han å sei det va et tips fra mej Disco paal e pensjonist! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 21, 2011 Takk for tipset! Skal prøve å høre med dem en dag jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...