#1 Skrevet Mai 11, 2011 (endret) Rydder litt på delelageret og oppdaterer med deler her fortløpende etterhvert som det ryddes Simons 2" eksost golf mk1. Bakerste røret trenger litt repp (kommer frem på bildet) Følger med rør så man kan velge å kjøre 1 eller 2 lydempere. 200kr 1 par baklamper 100kr 1par sota baklamper 100kr Sorte klarglass frontlykter med kryss. sprekk i den til høyre. 50kr (fin for noen som er i samme båt) Varmeapp register, 100kr Oljekjøler med brakett på motor uten slanger, 100kr Dieselpumpe 1,6 sugediesel. Bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2011 Ka stand er de orginale baklampene til golf 1 i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2011 Ka stand er de orginale baklampene til golf 1 i? Dem er jo ikke helt strøkne, men i bra nok stand til at dem har blitt tatt vare på det ene paret har litt klarere og finere farger enn det andre. 100% strøkne Re-pro baklamper selger jo P&R til 800kr paret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2011 1 par baklamper og viftestyringa solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 22, 2011 Har ikke en starter til en diesel liggende også da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 22, 2011 Har ikke en starter til en diesel liggende også da? Jo, har en slik også. se om jeg finner den i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 22, 2011 konge, den er jeg interessert i om du får sjekket opp at det er liv i den! Send meg gjerne en PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 29, 2011 konge, den er jeg interessert i om du får sjekket opp at det er liv i den! Send meg gjerne en PM Glemt helt av dette her jeg, men om du fortsatt er intresert og kan huske på å sende meg en mld på 93417568 på tirsdag ettermiddag og minne meg på det skal jeg finne den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 29, 2011 Jeg tar eksosen, hentes til helga.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 29, 2011 Glemt helt av dette her jeg, men om du fortsatt er intresert og kan huske på å sende meg en mld på 93417568 på tirsdag ettermiddag og minne meg på det skal jeg finne den er i feriemodus, husker jeg det skal jeg gjøre det. Er fortsatt aktuelt det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 31, 2011 Jeg tar eksosen, hentes til helga.. plukk av eksosen din først da slik at jeg kan sveise oppat og fikse eksosen her med ditt som mal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 5, 2011 Kan bumpe denne litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 28, 2012 Oppdatert priser. Alt skal bort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 29, 2012 Sku hatt den bakpotta di, men så var det å få den bort til stavanger. Hvor mye i frakt tror du? Resten av anlegget kan du selge til noen andre eller kaste. Hehe.. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 5, 2012 Sku hatt den bakpotta di, men så var det å få den bort til stavanger. Hvor mye i frakt tror du? Resten av anlegget kan du selge til noen andre eller kaste. Hehe.. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 400kr inkl frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 14, 2012 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...