#1 Skrevet Mai 11, 2011 Har en C4 som lekker vann inn fra takluken, trodde det ikke kom så mye før jeg lettet på teppet idag, og fant 5 liter vann der... Fikk opplyst om at luken lakk ved kjøp, så det er forsåvidt greit. Det jeg lurer på er konstruksjonen av dette - pakningen rundt selve luken er hel, men er jo like gammel som bilen. Denne er ikke 100% tett, men etter hva jeg kan forstå, så skal den heller ikke være helt tett. Denne skal bare ta unna det værste vannet, og så sørger dreneringene for at det vannet som kommer forbi tar riktig vei, og ut? Hvis ikke, så må jeg vel bytte hele lukedelen, regner ikke med det går å bytte pakning på dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2011 Pakningen på taket e ikke tett i den forstand, den skal ikke tette. Hele taket fungerer som ett basseng med drenering i hvert hjørne, Tipper det er tett på de bakre helt nederst. Røret kommer ut bak bakhjulet, parker i en oppoverbakke å prøv å stake opp litt bak, Har du litt vann i systemet da kommer det nok fossende ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2011 Pakningen skal bare ta unna det verste, men den skal ikke være tett. Det er bare på noen japanske og engelske (selvfølgelig) pakningen skal tette 100%. Det er en drenering i hvert hjørne. Kjøp en gardinspiral og stak de opp. Ikke bruk trykkluft, da plastrørene kan hoppe av. Da har du en guffen jobb med å få de på igjen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...