#26 Skrevet Mai 24, 2011 Tjohei, dette blir gøy Æææææh, forbanna dritt at jeg ikke er hjemme Hater det skikkelig, endelig et brukanes treff i nærheten og da er jeg på jobb (og slikker sol ute på dekk i Afrika ). Får håpe det passer bedre neste år.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 24, 2011 Æææææh, forbanna dritt at jeg ikke er hjemme Hater det skikkelig, endelig et brukanes treff i nærheten og da er jeg på jobb (og slikker sol ute på dekk i Afrika ). Får håpe det passer bedre neste år.. Det kommer flere treff Håper bare det kommer folk og biler, så det frister å gjøre flere ganger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 24, 2011 Prøvekjøring: Jeg har fått en liste over bil som kan være tilgjengelig for prøvekjøring: VOLKSWAGEN: Passat Stasjonsvogn Golf Stasjonsvogn Golf Amarok Caddy Polo Touran Tiguan Transporter SKODA: Superb Octavia Yeti Fabia Roomster Men merk at noen kan være utlånt til kunder av Orkdal Bil eller disponeres av ansatte på Orkdal Bil, så hva de har å tilby ser vi først når vi kommer dit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 24, 2011 Muligheter for å kjøp skiltholdere å klistermerker på treffet? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 25, 2011 Må nok desverre prioritere å få istand trekkbilen for treffsesongen i helga... På tur hjem fra Korea, så det er mange ting som må gjøres før allt er klart for våler på RS2`n også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 25, 2011 Muligheter for å kjøp skiltholdere å klistermerker på treffet? :-) Ja, jeg tar med skiltholdere og klistremerker Må nok desverre prioritere å få istand trekkbilen for treffsesongen i helga... På tur hjem fra Korea, så det er mange ting som må gjøres før allt er klart for våler på RS2`n også... Du rekker en snartur oppom vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 25, 2011 Ja, jeg tar med skiltholdere og klistremerker Du rekker en snartur oppom vettu Da blir det seint på meg og Hansen på lørdagskvelden:-) Men oljeskiftet bør gå kjapt det, spørs med luftbelgen Vegard... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 26, 2011 Æ tar mest sannsynlig turen innom. Satse på litt finer vær enn d vi har no da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 27, 2011 Æ tar mest sannsynlig turen innom.Satse på litt finer vær enn d vi har no da... Jeg håper ikke på noe bedre enn oppholdsvær i det minste her i Trøndelag hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 27, 2011 Pokaler er på plass Naturligvis ingen bekymringer for det, men de er i rute,hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 27, 2011 Får du tatt med klistremerker og klubbskilter, Roy? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 27, 2011 Ja, jeg tar med skiltholdere og klistremerker Det sa han litt lengre opp her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 27, 2011 Måtte dobbelsjekke :-p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 27, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 28, 2011 Starter fra stjørdal 9 vi. Så rekker vi og forberede litt med banner osv Ble 100 på meg, da jeg ikke fikk fikset bremsene på S2'n. Menmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 28, 2011 Starter fra stjørdal 9 vi. Så rekker vi og forberede litt med banner osv Ble 100 på meg, da jeg ikke fikk fikset bremsene på S2'n. Menmen Bra Pling på når du passerer city syd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 28, 2011 Har lagd en bildetråd hvor jeg og andre kan legge bilder fra dagen. http://www.vwaudi-club.no/forum/showthread.php?p=2312862#post2312862 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 28, 2011 Kjempefint treff bør gjentas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 28, 2011 Har lagd en bildetråd hvor jeg og andre kan legge bilder fra dagen. http://www.vwaudi-club.no/forum/showthread.php?p=2312862#post2312862 Takk for mange bra bilder Det er ikke lett å ta bilder på en utstilling. Kjempefint treff bør gjentas Det skal absolutt gjentas ved en anledning og da skal vi få ordna det enda bedre Hva synes dere andre om treffet? Hva vil dere se mer av? mindre av? andre forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 28, 2011 Et meget bra treff i dag ja!! Masse fine biler og trivelige folk!! Mere av: kanskje bedre utvalg av ting for salg! Forslag: Konkuranser av forskjellige slag, med en liten premie ( treneger ikke være store greiene). Og vi skulle absolutt hatt en plass som vi kan stille ut bilene skikkelig f.eks. VW, Audi og Skoda samlet hver for seg hvis dere skjønner. Men for all del, det var et kjempebra oppmøte i dag!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 28, 2011 Treffe va bra Dæm på Orkdal bil, va vældig positiv.. og gjerne bli me seinar Men dato på treffe, kunne komme tidligere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 29, 2011 Et meget bra treff i dag ja!! Masse fine biler og trivelige folk!! Mere av: kanskje bedre utvalg av ting for salg! Forslag: Konkuranser av forskjellige slag, med en liten premie ( treneger ikke være store greiene). Og vi skulle absolutt hatt en plass som vi kan stille ut bilene skikkelig f.eks. VW, Audi og Skoda samlet hver for seg hvis dere skjønner. Men for all del, det var et kjempebra oppmøte i dag!!!!!!!!! Kiosken blir nok oppgradert litt neste gang. Tar med litt brus i en fryseboks og kanskje noe mer spennans på grillen Forslag til konkurranser mottas veldig gjerne, litt der det hang igrunn. Oppstilling kan vi gjøre litt mer systematisk neste gang, gjør det enklere for et dommerpanel også Treffe va bra Dæm på Orkdal bil, va vældig positiv.. og gjerne bli me seinar Men dato på treffe, kunne komme tidligere Vi fikk gode tilbakemeldinger fra Orkdal Bil, selvom de kanskje ikke hadde det store salget denna dagen, så kanskje det bidrar til noen salg i framtida All PR er god PR Datoen for treffet skal spikres tidligere neste gang selvfølgelig. Orkdal Bil har stengt på lørdager i juni og juli mener jeg, så da passet det best før den tid. Vi var også heldige med valg av helg i forhold til andre treff rundtom. /Roy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 29, 2011 Hvem vant hvilke medaljer? Hvem er personene, og hvilke bil kjører de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 29, 2011 Hvem vant hvilke medaljer? Hvem er personene, og hvilke bil kjører de? 1. Plass VW og Peoples Choice 1. Plass Audi 2. Plass VW, en Golf mk6 GTD 2. Plass Audi Rød A3 og 3.plass VW Blå Passat 3. Plass Audi, en svart S4 b5. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 29, 2011 Gratulerer til Vegar Mollan med 3 plass på S4'n da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...