#1 Skrevet Mai 12, 2011 (endret) Jeg har noen spørsmål rundt dette med luftfjæringen på Allroad. Skulle bytte hjul på bilen, og holdt inne knappene for å sette den i jekkemodus. Etter jeg gjorde det, så kom følgende feilmelding opp: Address 34: Level Control Labels: 4Z7-907-553.lbl Part No: 4Z7 907 553 A Component: - 2C1A1 X030 Coding: 25500 Shop #: WSC 00809 VCID: 438E90117B05 1 Fault Found: 01836 - Compressor Switched Off 35-10 - - - Intermittent I tillegg så kommer det gule varsesignalet opp i dashen. Dette forsvinner når jeg holder inne i 5 sek igjen. Dette merket jeg ikke før etter jeg hadde bytta hjul. Da sank også ene siden helt ned. Etter dette, så står bilen konstant i manuell modus. Får den ikke over i automodus. Så lyser hele tiden i det orange lyset på knappen. Det jeg også har lagt merke til er at bilen driver å justerer seg, nesten så den ikke helt klarer å bestemme seg hvilket nivå den skal være på. Logget høyden når jeg var ute å kjørte, og det varrierte mellom -30mm opp til +30mm... Er dette normalt. Logger også temp på kompressor, og den er normal. Eneste jeg merker er at trykket i tanken synker til 3,25 bar før den fyller tanken. Noen tips på hva som gjør at jeg ikke får den over til automode? Og hva kan det skyldes at den driver å justerer så mye opp og ned mens jeg kjører? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2011 Dette er nå løst. Overgangen til manuell var faktisk veldig enkelt. Bare å holde inn 1 av knappene istede for begge. Når det gjelder justeringen, så er det var det en bitteliten luftlekasje gitt... Så da får man vel bestille en ny belg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...