#1 Skrevet Mai 12, 2011 Tube Chassis Garrett GT4788 Liberty 5spd Motec Standalone Harness and Tuning by Lugnuts (based on what I read) Running on Alcohol Stock Cams Stock Crank Stock Head Built VR6 2.9 24v, 10-1, filled block, coolant thru head, stock head/cams for now. Garrett GT4788 turbo, tubular header, T6 flange, one WG (needs work there) no IC, 4" charge pipe. Aeromotive mechanical fuel pump, 12x ID2000c injectors, Methanol, Motec M600 ECU and E888 Expansion Module, 6x EGT Sensors, stock 24v coilpacks (WTF!), Lugnuts supplied components, Wired and Tuned lol. Liberty 5 speed trans, twin disc slipper clutch, Strange 4.56 rear end (too short), Input shaft sensor, Drive shaft sensor, 33" or so tires on 14" wheels. 957rwhp @ 7200rpm using 50% duty cycle on the injectors. http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5296142-MMI-RWD-Corrado-24v-Turbo-Drag-Car 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2011 Dæven! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2011 Sykt:tilber:.. Kjekk girkasse;).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 12, 2011 Fint turbo forplay da: smil :tok litt tid og kom fort og brutalt: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 19, 2011 Nesten 9 blank på lavt trykk Hva lavt trykk er i den kretsen der vet jeg ikke Men 0 - 241 km/t på 9.06 er hårete Spes med orginal 24v topp This was last weekend on low boost. Just trying it out after installing new head bolts: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 16, 2013 Et klipp med MMI Corradoen fra Facebook: Og litt mere VR6 dragracing.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...