#1 Skrevet Mai 12, 2011 En kompis av meg vurderer kjøp av en 1996 transporter 2,5tdi med forhjulsdrift. Lurer på om det er noen spesielle ting man bør være på utkikk etter, som f.eks forstilling/understell, rust, osv? Har du erfaringer setter jeg pris på alt av forslag/tips: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2011 Sjekk om kalipperene henger, håndbrekk funksjon, vakuum pumpe ikke lager merkelige lyder (og at det er vakuum når du bremser), slitte foringer fremme (tung bil), kakking i forstilling, rust i hjulbuer og hjul hus, at skyvedøren sklir lett, rust og hengsler bakdør. Det er ting eg fant ut på min som eg fikk billig billig.... Ikke hele lista men store deler av den..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2011 Sjekk om kalipperene henger, håndbrekk funksjon, vakuum pumpe ikke lager merkelige lyder (og at det er vakuum når du bremser), slitte foringer fremme (tung bil), kakking i forstilling, rust i hjulbuer og hjul hus, at skyvedøren sklir lett, rust og hengsler bakdør. Det er ting eg fant ut på min som eg fikk billig billig.... Ikke hele lista men store deler av den..... Superdupert, takk for gode tips! Er forstilling generelt sett noe problem på disse bilene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 12, 2011 Superdupert, takk for gode tips! Er forstilling generelt sett noe problem på disse bilene? Igrunn ikke.. Sjekk øvre og nedre bærekuler (de øvre er litt vansklig å sjekke med hjulene på) De nedre er kjappt gjort å bytte, men de øvre er litt mer jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...