Fix it Pro. tvilsomt produkt??

Anbefalte innlegg

Så nettopp reklame for dette produktet på tv.

http://www.tvins.com/no/products/fix-it-pro/fix-it-pro.php

 

genialt tenkte eg, men etter litt lesing på dette http://www.tvins.com/no/products/fix-it-pro/FixItPro_FAQ_NO.pdf

 

og på dette spm.

 

7. Vil Fix-it! Pro reparere skader som går ned i fargelakken? Nei, Fix-it! Pro fungerer bare på skader i klarlakken som beskytter fargelakken under. Bare et bilverksted kan reparere slike skader. Det anbefales ikke å bruke Fix-it! Pro på omfattende skader.

 

og på filmen så ser ripane dype ut.: klø : nokon som har prøv det??

 

eller går denne i samme retning som magneter på drivstoff tilførselen og superoljetilsettning som gir meir HK?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I min mening, så er dette for godt til å være sant. Tviler på at det her gir ett bra resultat. All klarlakken som ikke havner nedi ripa vil jo legge seg rundt, selvom du tørker det av så vil det jo smøre seg utover. Kunne jo forsåvidt brukt produktet på mamma sin 15år gamle polo, men det er ikke det første jeg hadde gått løs på sciroccoen med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fungerer omtrent like på bra på riper som "bumper care", "dekkvegg behandling" og liknende fettstoffer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man skal fjerne (dempe) små riper på en enkel måte, kan Bilt-Hamber Auto-Balm hjelpe. Er en form for polish som skjuler riper relativt greit. Er riktignok ikke noen permanent løsning, men ville heller brukt det enn TV shop løsningen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så denne selv i dag. Reklamen er overbevisende som alt annet, men har noen faktisk prøvd den?

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte ett lignende produkt da jeg bodde i Spania, dog en billiggreie som kosta meg ca 5 euro.. og den var IKKE verdt småpengene jeg ga for den. Pennen er ganske bred, og det er umulig å legge klarlakken bare nedi ripa. Man legger lakk også rundt den, prøver man å tørke vegg det overflødige blir det som er nedi ripa med. Derav totalt bortkasta penger.

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. bare for å prøve bestillte jeg meg nettopp 2 stk på ebay, 12,87 øre inkl frakt ;)

 

 

bilen til kona har en stygg ripe i klarlakken på døra, alternative er å lakke opp døra til 3000kr ++ og i tilleg risikere farge forskjell på grå bil.

 

Kommer såklart til å prøve den ut på andre ting før jeg tar for meg døra: rolleyes

 

mitt første gjettning er UBRUKELIG , men for 12 kr tar jeg gjerne feil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også bestillt 2 slike.

Sto at det tok 2-4 uker å frakte det over dammen da..

 

Jeg har ikke fått dem, men jeg kan ta en test når jeg får dem hvis det ikke allerede er gjort da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ripene i reklamefilmen lar seg jo polere bort også.. lurer mer på hvordan området ser ut med lys på, ettersom pennen legger igjen materiale også utenfor ripen. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det funker på samme måte som å teste med vann på en ripe før du rubber den bort. skjuler vannet den, får du polert den bort (som regel) kjøpte også noen slike på ebay, bruker de hver dag på bilene på jobben. fungerer best på sølv og lyse biler hvor ripene ikke vises så godt uansett (figueres) :shf:

 

men til 8kr inkl frakt syns jeg det er verdt det ^^

 

mvh

stian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.