#1 Skrevet Mai 13, 2011 Hei. Skal skifte fremre støtdempere på min Golf IV 1,6, -99 mod. Det jeg lurer på er om jeg må bruke fjærklemmer før jeg løsner skruene på toppen? Og evt noe spesielt jeg må passe på utover dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2011 Ser jo nå at detta er Mk4 det er snakk om.. heheh Trøtt på morran! Men, her er en guide til ossen man gjør det på Mk4 http://fortuneman.tripod.com/suspension/install.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2011 Er bare å løsne i topp og bunn å ta ut hele greia det=) Fjærklemmer trenger du ikke før du skal ha toppen av demperen av Hvis ikke kan du få en overraskelse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2011 Er bare å løsne i topp og bunn å ta ut hele greia det=) Fjærklemmer trenger du ikke før du skal ha toppen av demperen av Hvis ikke kan du få en overraskelse. Skal du bruke opp igjen fjærene på de nye demperene,må du ha fjærklemmer på FØR du løsner mutteren som holder lageret og det på plass. Du må da bruke kompressor og mutteravtrekker til denne,hvis ikke vil bare demperen gå rundt. kulelageret og gummiforingen oppe på demperen er grei og bytte når du først har alt av. Dette koster ikke mer enn 500 for ett komplett sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 23, 2011 Takk for svar, da er det bare for meg å sette i gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...