Erfaring med hjullager fra ebay?

Anbefalte innlegg

Skal bytte hjullager foran på bilen da det har begynt å bråke endel på ene siden ved sving. Ser jeg kan få 2 hjullager inkl frakt for rundt 1000lappen på ebay. I norge er det billigste uorginale jeg har funnet 1000kr for 1stk hjullager. Er det noen som har noe erfaring med holdbarheten på noen av de fra ebay? Noe sier meg de sikkert er like holdbare som de andre uorginale som er å få kjøpt her i norge som fra bilxtra,mekonomen osv,nbs. Eller er det store forskjeller ute å går?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-Passat-Audi-A4-A6-A8-S4-S6-Front-Wheel-Hub-Bearing-_W0QQcmdZViewItemQQfitsZMakeQ3aAudiQ7cModelQ3aA4QQhashZitem4840490a5eQQitemZ310316173918QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_1834wt_1164

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble de bestilt 2 stk orginale skf hjullager fra statene for 1100kr ink frakt. Lønner seg å handle utenfra om man ikke har det travelt.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.