#1 Skrevet Mai 13, 2011 Kom over 2 bilder på plassering av DV på 2.7 bi turbo motorer... Er det ett fett hvordan de står??? Ene bilde er "liggende" DV's Å andre bilde er "stående" DV's 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2011 har vært diskutert før og org dv skal ha trykket fra siden mens andre leverandører kjører trykket stort sett i bunn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2011 Ehhhhh... Jaha.. det er jo samme vei lufta skal gå da uansett om det er org resirk eller ikke... oppbygningen innvendig er jo det samme ( ett stempel ) Ja mine Forge 007A er "topp" monterte.. men da fikk jeg ikke plass til det motor dekslet... Tenkte om jeg monterte de "liggende" om det hadde noe å si.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2011 nå er vel org dv membran mens forge feks er stempel så dem er ikke like nei. de fleste er stempel og der har de trykket i bunnen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 13, 2011 Ok.. da må jeg modifisere litt.. Liksom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 13, 2011 bør nok det da ja:-) har prøvd med trykket inn fra siden også bare for og prøve på rs2en jeg hadde og der merket jeg ingen forskjell så mulig det hadde gått det også men:-) rett skal være rett:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 13, 2011 skal vel ikke ha noe å si, er jo vakumet fra innsuget som åpner resirken, og når den er åpen går jo lufta gjennom uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 13, 2011 den gjør det men har noe med at du har trykket under stempelet som gjør det lettere og åpne en om du har trykket over tipper jeg. har som sakt prøvd begge veier på rs2 og merket ingen forskjel der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 13, 2011 ja??!!!??... Klokere av dette blei jeg ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 13, 2011 Blend hulla å kjør uten da slipper du å tenke på problemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 13, 2011 det riktige er trykk i bunnen på stempel dv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 13, 2011 eg prøvde og snu disse,bilen ble tørstere og gjekk snålt .Ikkje aner eg koffor.Men plasseringen på bilde av de orginale er rett hvertfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 13, 2011 som jeg skrev i mitt første innlegg så skal org dv med trykket fra siden mens stempel dv skal fra bunnen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 14, 2011 (endret) Hvis du sender mail til FORGE får du til svar at deres 007 ventil kan brukes begge veier.På 1.8t så kan enn fint ha trykket fra siden for ventilen blir plassert akkurat slik den orginale sto.Lyden blir mye høyere med trykket fra bunn.Ble i hvertfall det på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...