#1 Skrevet Mai 13, 2011 (endret) Så idag at et stag i fra framkanten av motoren til karresoriet/framfangeren var knekt av.. Var også noe gummi som knirket som fy. Også når bilen henger i luften og jeg vrir på hjulene så løfter motoren seg i framkant.. Er dette et motorfeste som er ødelagt? Og visst det er det har Hellanor / Mekonomen disse delene? Er vell del nr 27 som er staget... http://bildr.no/view/882110 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2011 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2011 Tipper det er enten del nr 17 eller 31 som er knekt jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2011 Det runde staget som er brekt? Dette har jeg liggende, ny fra møller. Kan få det for en hundrelapp ellernoe i den duren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2011 Det runde staget som er brekt? Dette har jeg liggende, ny fra møller. Kan få det for en hundrelapp ellernoe i den duren Hva gjør dette staget og eventuelle deler rundt.. Så blandt annet at det var et gummi oppheng der, og gummien knirker noe voldsomt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2011 Staget hindrer motoren i å reise seg i front, samt at den stopper endel vridning i forhold til mellomaksel på quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 14, 2011 Staget hindrer motoren i å reise seg i front, samt at den stopper endel vridning i forhold til mellomaksel på quattro. Noen deler frammi der jeg bør bytte samtidig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 14, 2011 Det er en gummiknott som sitter i fremkant som mest trolig knirker. Tipper denne er ganske tørr og jævlig. Ikke kjør så hardt nå som staget er knekt, da vil denne gummien bli revet i stykker og motoren vil dønne i panseret og legge fra seg en fin bulk. Gummiknotten koster 60,- Begge stagene tror jeg koster 4-500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 14, 2011 Det er en gummiknott som sitter i fremkant som mest trolig knirker. Tipper denne er ganske tørr og jævlig. Ikke kjør så hardt nå som staget er knekt, da vil denne gummien bli revet i stykker og motoren vil dønne i panseret og legge fra seg en fin bulk. Gummiknotten koster 60,- Begge stagene tror jeg koster 4-500,- oppsss.. har knirket ganske lenge, iallefall et år Får kjøpe staget å gummiknotten da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 14, 2011 Bestill den fra 034-motorsport! Den er stivere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 14, 2011 nja, stivere vil si mere vibrasjoner og eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 15, 2011 nei, ikke om man ikke kjøper racing-versjonen. forskjellen er at den fyller mellomrommet helt ut, har hatt litt lyst å prøve den selv, siden motorfestene er så slappe på a4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 15, 2011 http://www.034motorsport.com/chassis-components-audi-a4s4a6s6-snub-mount-poly-b6-a4-and-many-others-p-13300.html -> er det denne saken som skal framme? Og to av disse på sidene?: http://www.034motorsport.com/chassis-components-audi-a4s4a6s6-motor-mount-density-line-b5-b6-b7-c5-and-many-others-p-772.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 15, 2011 Den du skal ha er den røde snub mounten. Den i linken er til B6 Streetline motorfestene er veldig fine ja! Litt stivere enn orginalt. Trackline er de festene som gjør at vibrasjonene kommer inn i cupe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 15, 2011 http://www.034motorsport.com/chassis-components-audi-40008090urq-poly-snubber-mount-p-53.html den der da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 15, 2011 Jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 15, 2011 Får bestille det idag så får jeg vurdere de andre festene etterhvert da.. Men venstre og høyre bør vell byttes samtidig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 16, 2011 Haha, når jeg så på hva frakten kom på så går jeg heller på Møller og kjøper orginal delene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 25, 2011 Har vært hos Møller / Sulland og bestilt nytt stag og den gummi delen, kom på 450kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 26, 2011 Vi er nok Møller ja.. Hehe Delene dine kommer i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...