Hvor ligger resirkventilen til a4 b5 1.8t?

Anbefalte innlegg

Hei!

Dette er nesten flaut, men jeg finner ikke den resirkventilen. Det er en plastik gjenstand rett ved turboen, den er som en resirkventil, bare at den bare har 2 utganger/innganger, til siden, og ned bare:S..Kjøpte en ny original på Møller nå, men den er jo ikke lik :S Den fra møller, ligner på en resirkventil som jeg kjenner til, utgang/inngang til siden, under og en liten på toppen.

Håper noen forstår den frustrerende forklaringen. Jeg vet bare at ventilen er gåen, hører det på lyden.

Mvh Christian.

Info: Audi A4 1.8TQ avant 97. motorkode: AEB

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitter enda lenger ned. følg slangen ut fra trykksiden på turbo så sitter den rett der nede ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

enkles å skifte den underifra, du ser den godt underifra, på trykkslangen imellom turbo og rør i fremfangern.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det du tror er resirkventilen er en slags vakuumklokke til oljeåndinga :) Du kommer til bedre om du fjerner den klokka også.

Den lange slangen til resirkventilen sitter festet i et slangefeste som er montert på dekselet foran regreima. Finner du den slangen, finner du ventilen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det du tror er resirkventilen er en slags vakuumklokke til oljeåndinga :) Du kommer til bedre om du fjerner den klokka også.

Den lange slangen til resirkventilen sitter festet i et slangefeste som er montert på dekselet foran regreima. Finner du den slangen, finner du ventilen :)

Trenger ikke fjerne den, lettere og ta resirken underifra.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker for alle svar! =) Alltid hørt at disse ventilene skal være lette å finne, men ikke på denne skjønnheten nei:o

Da blir det ny ventil i samme sleng som custom anlegg imorgen =)

Takk igjen :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.