#1 Skrevet Mai 13, 2011 (endret) Noen som vet om ett skru/lager lokalet som er ledig? Må ha takhøyde og plass til løftebukk og div. Alt av interesse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2011 Vi er sikkert flere som er på utkikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2011 Ja,det er jeg klar over. Slike lokaler skifter som regel hender lenge før det kommer i avisa,finn.no osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2011 Opp med seg! Alt av interesse :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 21, 2011 Opp og hopp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 23, 2011 Paul Meland har lagt ut annonse her nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 25, 2011 Paul Meland har lagt ut annonse her nå Takker for tipset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 20, 2011 Fortsatt på utkikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 1, 2011 Tjohei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 11, 2011 Tjohei Fikk du ringt Paul ? Jeg er også interessert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 12, 2011 Fikk du ringt Paul ? Jeg er også interessert Ja,men lokalet var ikke helt etter mitt behov. Si ifra om du finner noe da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 31, 2011 Opp med seg :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 7, 2011 Ingen? Alt av interesse!! Kan gjerne dele med andre.. både kunnskap og plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 16, 2011 Oppover ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...