#1 Skrevet Mars 17, 2005 Jeg har hatt en ødelagt lambdasonde i min 00` New Beetle og nå har jeg bytta den.. Kan jeg ta +polen av batteriet noen minutter og slette feilminne på den måten eller må jeg inn å få det sletta på verksted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2005 Det beste er nok å stikke innom ett verksted. Du kan koble fra batteriet, og holde + og - kabel sammen i 5 minutt, da sletter du alt som er av styreenheter. Problemet er bare at da må du nok kode opp igjen tomgang etc på ett verksted. (noe som sikkert er dyrere enn bare å lese ut feilkoder.) Ellers kan du jo høre om det er noen medlemmer som har Vag-Com som bor i nærheten av deg... (kansje det billigste.. ) Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2005 Merkelig... Nå er denne "check" lampa slukket av seg selv! Fint er det, sparte jeg de pengene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...