#1 Skrevet Mai 14, 2011 (endret) Hei. Jeg trenger litt fett til g-laderen min. Ser det er kluber fett som er tingen. Hvornkan jeg få tak i dette? Ser bahnbrenner har, men de skal ha 30$ for fettet og 150$ for frakten! Er der noen andre som selger dette i små porsjoner? Eventuelt noen herbi landet som har en boks og vil selge litt til meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2011 Eventuelt er der ett alternativ som det går ann og få tak i her i norge... Går det f.eks ann og bruke ett vanlig fett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2011 Vanlig fett fungere ikke, heller ikke smøremidler med silicon, da det ødelegger lambda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2011 (endret) Det er vel ikke så mye du trenger? Jeg har litt liggende. Det er Kluber nbu-15 Send en pm, så kan vi avtale der. Edit: feil spec på det jeg hadde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2011 Handlet meg teflon lube på tess jeg... Får håpe det funker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2011 Klüber NOSOL GBY 2 er en av de korrekte Koster vel 800-900 kr for en kg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...