matt sort på boks, holdbarhet

Anbefalte innlegg

Finnes mange gode sort matt på boks, fra wurth, hagmans osv, men hvor holdbart er det? tåler det avfetting og høyttrykksspyler på linje med vanlig billakk?

 

legger en 2k klarlakk oppå så er den jo ikke matt lengre: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes mange gode sort matt på boks, fra wurth, hagmans osv, men hvor holdbart er det? tåler det avfetting og høyttrykksspyler på linje med vanlig billakk?

 

legger en 2k klarlakk oppå så er den jo ikke matt lengre: klø :

 

 

fant muligens en løsning her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hører at matt generelt har veldig dårlig holdbarhet. Hadde selv litt lyst på det da jeg skulle lakke, men ble på det sterkeste advart mot det av lakkeren. Teip funker da, og man kan få et veldig godt resultat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hører at matt generelt har veldig dårlig holdbarhet. Hadde selv litt lyst på det da jeg skulle lakke, men ble på det sterkeste advart mot det av lakkeren. Teip funker da, og man kan få et veldig godt resultat.

 

Aha du mener slik vinyl folie? tenker å ha det på B stolpe dekslene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant muligens en løsning her

 

Flere muligheter enn å måtte kjøpe PPG, det er flere produsenter som har en slags mattevoks de blander i vanlig klarlakk...

 

Ikke helt svar på spørsmålet ditt siden du spør om sprayboks, men, men... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere muligheter enn å måtte kjøpe PPG, det er flere produsenter som har en slags mattevoks de blander i vanlig klarlakk...

 

Ikke helt svar på spørsmålet ditt siden du spør om sprayboks, men, men... :)

 

Greit hehe:)

Klarer ikke helt å bestemme meg om dekslene skal være matte , halvblanke eller helt blanke.

 

Er vel halvblank originalt, men nyere A6 der er de jo sort helt blanke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.