#1 Skrevet Mai 14, 2011 lurte på hvilke bedrifter folk bruker dersom dere skal handle deler til bilene deres. tenkte dette kunne være greit, for dersom vi ser at flere handler på et felles sted(mekonomen,bilextra,meca etc etc) så kan vi vel prøve og få tak i pene rabatt avtaler hos disse? Elskar rabattar;) kan starte md meg selv: bil/lyd: Bernhardsbillyd i skjoldavegen Hellanor: siden faren min har 25% rabatt(suldal transport) olas bil(handler der når prisen på nye deler er SINNSYKT høge) biltema:når eg skal handle ting som ikke krever spesielt stor kvalitet verksted: har ingen faste( men har hørt at dueland og aksdal bil er veldig flinke på VW og Audi) lakkering: Torgersen Lakkering( lakkereren har faktisk diplom på at han har vonne NM i lakkering for en del år tilbake) synes det er for dårligt utvalg når det kun er hellanor vi har prosenter hos og de er 5%mindre enn det eg får hos Suldal:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2011 blir vell likt som deg kjetil, berhnhards billyd Hellanor (20%vacn rabatt) verksted pleier jeg bruke Aksdal bil å lakkering så har jeg brukt lilleskog i skjoldastraumen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2011 Dersom det er noen interesse for det (og det er det vel?) så kan jeg nok legge inn en VACN rabatt på Mekonomen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2011 Sier aldri nei takk til ekstra rabatter jeg hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2011 Ja takk til rabatt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2011 Var innom hos meca igår de hadde faktisk rabatter, vet ikke nøyaktige rabatter Snakket med bernhards billyd, han var villig til og tilby rabatter. Hos han måtte vi fremvise vacn kort Bilextra de kan også gi rabatter Kjenner sjefen på dekk1 (pete) på risøy. Han kunne skaffe verstingsrabatt til vacn medlemmer. Er blitt sjefsbytte der siden forrige sjef var ræva. Dersom noen har fått dårlige service hos dem, så tror eg ikke dette blir tilfellet lenger med pete som sjef Så lokallagsleder må bare ta kontakt med bedriftene og få til en avtale her Dersom det er personer som har bedrifter de ønsker rabatter hos så er det vel bare til og ta kontakt og spørre så får lokallagsleder ta kontakt og ordne dette dersom det er mulighet for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 20, 2011 Hellanor, Dekk1, Biltema å Olas det går i her :-) Kjenne også til Peter på dekk1, kjeempe kar når det komme til rabatter :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 24, 2011 Noen som kjenner herr eidhammer? Og gir beskjed, Slik at han kan ta kontakt md bedriftene. Ser på profilen hans at han studere i stvg. Er vel ferdi md eksamener han og snart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...