#1 Skrevet Mai 15, 2011 Har solgt a6'en min.. Hadde problemer med at denne slutta å dra i bakker plutselig å fikk høre at det kunne hjelpe å skifte ventilen.. Det hjalp ikke hos meg. Er forøvrig elektronisk ladetrykksventil denne n75 saken. Koster 850.- på meca denne uoriginal men dette er den som stod i altså den originale. Snill som jeg er så kan jeg gi denne bort gratis om noen skulle trenge den. Gir den helst bort til noen i lokallaget derfor slenger jeg den her først. Den passer iallefall til 2.5 TDi afb/akn motoren, kan godt være mulig at den passer andre men det får du i såfall finne ut selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2011 har du blitt kvitt denne ventilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2011 ja, dessverre.. Jeg la den ut på deler gis bort siden det var ingen i lokallaget som ville ha den så den sendte jeg i går.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...