#1 Skrevet Mai 15, 2011 (endret) Mulig repost??( har ikke sett klippet her før) Er forresten et Norsk klipp men stakkars audi: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2011 It breaks my heart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2011 Jeg tror bilen hadde det kjekt, så lenge det varte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 15, 2011 uhhh stakkars fyr ! der hadde jeg blitt hauløs ass :-) ser hvor fort gjort det gitt, ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2011 Skulle hatt de rs2 speila jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 15, 2011 Så vanvittig artig ut da, så lenge det varte:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 15, 2011 Bare motor er bra så gir jeg f. sa han, får håpe det er et 90q ombygg og ikke en original s2 sedan som gikk føyken. Lurer på om motor kom uskadet fra det, fikk vel en bra dunk i front ser det ut til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 15, 2011 Har komentert det før , og mener dette er gammel bilen til ett klubbmedlem i tr.heim. Og da er det en ombygd rød competition , som ble hvit etter salg Den ble vel godkjent ombygd av biltilsynet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 15, 2011 Litt retting av vange forran og litt nye deler så er den jo god som gull.. Lite sansynlig motor har fått noe serlig skade 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 15, 2011 Oi....Den var lei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 15, 2011 Bare motor er bra så gir jeg f. sa han, får håpe det er et 90q ombygg og ikke en original s2 sedan som gikk føyken. Lurer på om motor kom uskadet fra det, fikk vel en bra dunk i front ser det ut til.. En 90 er det hvertfall ikke. Denne har lang hekk - dvs B4-karosseri - altså ingen 90. Så det må være ombygd 80 eller org S2 Sedan (Pirke ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 15, 2011 er i hvertfall sørlendinger som prater i filmen høres det ut som tullinger!! hhahahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 15, 2011 Det der er på støleheia i kr.sand,for å si det sånn så har jeg hatt min dose med quattro sladder på den veien der:D sykt morro vei å kjøre på breit,fint og ingen trafikk. tror det er en 80q med rs2 oppsett motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 15, 2011 er en 80q som er ombygd i trondheim, godkjent ombygd til s2:) holdt å å kjøpe denne bilen for noen år siden:) var skadet i front og høyre bakskjerm da:) ble vel solgt til en på lillehammer, trimmet den til 400+ og solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 9, 2012 Vet ikke om denne er lagt ut tidligere men jeg kom nettopp over den på youtube. Noen normenn, muligens fra sørlandet, som er ute å leker seg i snøen når det smeller. Synes den ganske godt representerer følelsen å renne av veien med bilen. [moderator må gjerne fjerne tråden om den er repost] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 9, 2012 Er vel et klubbmedlem som har tråd her på forumet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 9, 2012 Det der er vel den røde 80'n som ble godkjent ombygd til s2 sedan. Å i ettertid lakkert hvitperlemor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 9, 2012 Er vel et klubbmedlem som har tråd her på forumet? Det kan godt være, hvis noen har link er det bare å hive ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 9, 2012 Det kan godt være, hvis noen har link er det bare å hive ut:) Er det ikke denne da? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=33169&highlight=s2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 9, 2012 jepp , dette er den bilen erik dahl fikk godkjent som s2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 15, 2012 Er vel ikke sååå kjent med snø nedi der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...