#1 Skrevet Mai 15, 2011 ken som har tenkt se på tur? å kor i all verden ska oss bo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2011 Eg skal nedover i vertfall, verte vel nokre frå Ørsta som stikke på fredag morgen. Må vel bo på Campen? Me bygdisa fe vel halde god avstand til dåkke frå Byyyn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2011 må no bo på campen såklart! campingvogn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 20, 2011 Så få som skal? Satser på campen sjøl! Er der det bruker å skje Tid folk planlegge å reise da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2011 Så få som skal?Satser på campen sjøl! Er der det bruker å skje Tid folk planlegge å reise da? e maaange så skal må no være på campen trur folk snakka om å kjøre i 10 tia på fredagen.. men blir vell utsatt til 12 - 1 som vanlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2011 Jeg er muligens klar,men uten bilen denne gang og.Får se om jeg kommer meg hjem fra jobb før den tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 20, 2011 Vi skal vel fra Ørstinje også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 21, 2011 Jeg og frøkena skal. Muldal og gisle. flere fra jobben skal også Blir boendes på campen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 22, 2011 Jeg og frøkena skal. Muldal og gisle.flere fra jobben skal også Blir boendes på campen rævhål. ej me vill:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 23, 2011 Har tatt mej fri fra jenter og jobb denne helgen så blir tur på mej i år også. Ska ha med mej 2 sett med dekk nedøver(og hjem igjen), så hvis noen har plass til øvers, gi mej et lyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 23, 2011 Kjøre med slicks jimmie? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 23, 2011 Om noen har nokke 18" dekk dem vil selge så trenger jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 23, 2011 Jeg har plass til litt av hvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 24, 2011 Kjøre med slicks jimmie? Nja;) Ska ihvertfall ha med mine Toyo R888, må slite ut det siste som er igjen der. kjører du nedøver på fredags morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 24, 2011 Jeg har plass til litt av hvert Ka bil du ska ha nedøver da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 24, 2011 Ka bil du ska ha nedøver da? Ny Toyota type stor kan ikkje å skrive merke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 24, 2011 Nja;) Ska ihvertfall ha med mine Toyo R888, må slite ut det siste som er igjen der. kjører du nedøver på fredags morgen? Heldig du da Kunna tenkt me å kjørt slicks sjøl. ja tenkte å kjøre fredag, va de snakk om oppmøte 10 på shell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 24, 2011 Kjøre dåkke Stryn eller Åndalsnes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 24, 2011 Kjøre dåkke Stryn eller Åndalsnes? Næs såklart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 27, 2011 OPPMØTE PÅ SHELL VEGSUND KL 10:00 SEINEST! Så kanskje vi kommer oss på tur før kl 13.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 27, 2011 "KL 10"......Den har vi hørt før Men skal se om jeg klarer å komme meg opp før den tid.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 2, 2011 Nokken som har ledig plass i bilen sin nedover og oppover ??? Gidder ikke kjøre Golfen siden ikke senken er kommet på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 2, 2011 Helt sikkert plass i en bil e har bytta ut bilhenger å banebil med campingvogn håper ikke den havarer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 2, 2011 "KL 10"......Den har vi hørt før Men skal se om jeg klarer å komme meg opp før den tid.. Høhøhøhø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...