#1 Skrevet Mai 15, 2011 Noen som veit om det er mulig å gjøre om på ringetonen når tlf er koblet opp på blåtann tilkoplingen i bilen min. Ringe lyden er ikke den jeg har på tlf, er egen lyd og den er så SYK skarp. Må være mulig å programmere dette!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2011 Mener du kan bytte i telefonmenyen i kjørecomputeren, men mulig jeg tar feil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2011 Mener du kan bytte i telefonmenyen i kjørecomputeren, men mulig jeg tar feil... Jeg finner ikke noe den menyen, er forsåvidt en ganske enkel meny. Nesten litt sånn bluetooth av eller på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 15, 2011 Ingen som kan noe om dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2011 Den kan nok ikke byttes via menyen hvertfall, prøvde selv på B7 jeg hadde selv. Litt skrikete ringelyd som du skvetter godt av.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 15, 2011 Den kan nok ikke byttes via menyen hvertfall, prøvde selv på B7 jeg hadde selv. Litt skrikete ringelyd som du skvetter godt av.. Men er det noe muligheter for å kunne omprogrammere den. Hører folk pater om vagcom!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...