Detailere i Kristiansand? Nylakkert bil som ennå ikke har sett dagens lys

Anbefalte innlegg

Når jeg kommer hjem fra jobb denne gang, står en nylakkert A6 og venter.

Kunne tenke meg og få gitt den en god runde med lakkbehandling og forsegling før den ble tatt i bruk.

Er det noen i Agder området som har god styr på dette og er villige til og ta på seg denne jobben?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lenge er det siden bilen ble lakkert?

Er det ikke noe med at fersk lakk skal avgi gasser en god stund etter den er påført bilen, altså skal man ikke forsegle den eller noe den første tiden..? Jeg bare spør, men mener Møller sa noe slikt til meg når jeg fikk lakkert opp igjen dørene og taket mitt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det skal gå greit med naturlig voks, men ja, man bør vente en liten periode...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er lakkert for noen dager siden... Så får vel kanskje la den hvile litt. Får uansett 14 dager på seg siden jeg ikke er hjemme før 1 juni.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg lakka noe på min bil, så fikk jeg bedskjed om at jeg ikke måtte forsegle lakken før det hadde gått 3 månder! Men jeg kunne polere og vokse så mye jeg ville.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp, må nok satse på en god polering!

Men har en cab som kan ha godt av en god runde, så kunne tenke meg og høre med han Thomas om han kunne tatt en titt på den en dag!

Han gjorde jo en rimelig kannon jobb på den Porche'n da...!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sender deg kontaktinfo på PM ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.