Anbefalte innlegg

Hei, har fjerna listene på audi 80'n min. Men får ikke bort limet, det som er igjenn er gummi, og under der er vel limet. Har prøvd med sitrus rens men det går ikke.

 

Lurer på om det er noe tips her?`

 

Har hørt man får noe man setter på en drill? Så en sliper det vekk?

 

Ola

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er gummi rondeller til å sette på drill som er perfekte til dette formålet,funker gull!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er gummi rondeller til å sette på drill som er perfekte til dette formålet,funker gull!

 

Hvor får man bestilt sånne? Har du link kanskje? =)))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wurth har slike rondeller, Biltema også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke hvor mye lim som sitter igjen hos deg, men jeg varmet det lett opp med hårføner og skrapte forsiktig bort. Så fjernet jeg siste rest med avfetting.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har har gjordt dette på min 90 med rondell med forskjellig resultat. Noen plasser satt det slik at det tok litt på lakken. Virker som det er brukt rutelim. Sitter noe infernalsk: bh : Så pass på, fort gjordt å ta lakken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har allerede tatt litt lakk :S Men vet ikke helt hva jeg skal prøve nå, for jeg har prøvd og varmet det opp og ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.